Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Kommer denna produkt någonsin att lanseras? Tycker det stått "vi lanserar inom kort" i flera månader? Väldigt svårt att tro att det finns någon ekonomi och verklighet bakom detta. Dumt att bygga upp hopp hos människor....
Kommer säkert snart som vi skrivit tidigare så vill dom nog se betalnings förmågan och inskaffa tillräckligt med kapital! Jag menar beviljar dom fyra st 250000kr säger vi det är en miljon och då behövs en del kapital!
Som jag fattat det investeras folk pengar och det behövs mycket kapital innan dom kan starta ordentligt.
Man vet ju inte hur denna investering gått o hur mycket kapital som finns just nu!
Har fattat det som att det typ är privata pengar folk satsar kapital för att sen kunna tjäna en hacka men jag kanske har fel! Rätta mig gärna om detta isåfall

Finns ju ett mobilinummer till dem. Har mailar några ggr men får bara svaret att de ej vet när de ska lansera..mailade första gången för nån månad sen och fick denna veckan samma svar som då...

Du borde ju maila en gång till, är övertygad om att du får ett exakt datum efter tredje mailet!

Bra jobbat! 1200 inlägg till om spekulationer om när Get Divide lanserar och formet har en vinnare i antal inlägg :D

Ja, och 25 inlägg till där folk skriver "Precis mailat dom frågat när dom kommer igång, dom visste inte riktigt" så nu är det nog på G!

Inlägg av den typen berikar ju inte heller tråden precis...

Om det dykt upp 75 inlägg på en månad där folk frågar "När lanserar dom" så ter det sig ganska uppenbart att folk som vill ha en hög standard på forumet tröttnar. Eller hur?

Om det dykt upp 75 inlägg på en månad där folk frågar "När lanserar dom" så ter det sig ganska uppenbart att folk som vill ha en hög standard på forumet tröttnar. Eller hur?
Högstandard på forumet är väl snarare att ingen ger pikar till andra medlemmar för vad de skriver och när de skriver det. För ingen har rätt att bestämma vad och när en annan medlem får skriva. Högt i tak m a o.
Det är det som har gjort det här Forumet så bra och trevligt.
Om nu ngn har mejlat samma fråga 10 ggr så är det antagligen så att den personen är väldigt desperat och försöker hitta en utväg och lever på hoppet att kanske nästa gång får jag ett konkret svar.
Hoppa inte på folk för vad de skriver är du snäll (så länge det inte rör sig om elakheter så klart)

Fast om det på sida 93 står ett tydlig inlägg av flera skribenter att Get Devide hör av sig när dom lanserat, om då en användare är för lat för att läsa ett par sidor bak i tråden så handlar det inte att man försöker hitta en utväg utan om ren lathet.
Det du och skribenten ovan inte förstår är att som precis i fallet med Klarna så kan den här desperationen bara slå tillbaka mot oss.

Fast om det på sida 93 står ett tydlig inlägg av flera skribenter att Get Devide hör av sig när dom lanserat, om då en användare är för lat för att läsa ett par sidor bak i tråden så handlar det inte att man försöker hitta en utväg utan om ren lathet.
Det du och skribenten ovan inte förstår är att som precis i fallet med Klarna så kan den här desperationen bara slå tillbaka mot oss.

Lata är väl också välkomna till det här forumet! Precis som tröga, smarta, envisa, sådana som inte kan stava och alla andra sorter.
Du hoppade ju på @Oyster i en annan tråd nyligen. Du ger kängor till höger och vänster om vad folk skriver och varför de skriver det. Inte så trevligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp