Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Fick 250k som preliminärt trots jag bara har medel på creditsafe .

Vad tror ni om mina chanser att få 25 000 utbetalat den närmsta tiden ?

Dom borde ju vara höga, alla andra här verkar ha fått 25.000 så du bör nog inte vara orolig...

undrar om dom kommer lansera i år och med höjning?

Gissar att frågan om dom kommer lansera höjning snart kommer ställas här 100ggr innan årsskiftet och 500 ggr här innan det verkligen händer om det ens händer.

Nån som hört nåt om när man får höja sitt lån? Undrar om det händer nästa vecka, kanske innan jul? Nån som vet? Vore tråkit om man behövde vänta till nästa år. Dåligt av dom att inte låna ut 250k

Gissar att frågan om dom kommer lansera höjning snart kommer ställas här 100ggr innan årsskiftet och 500 ggr här innan det verkligen händer om det ens händer.

Nån som hört nåt om när man får höja sitt lån? Undrar om det händer nästa vecka, kanske innan jul? Nån som vet? Vore tråkit om man behövde vänta till nästa år. Dåligt av dom att inte låna ut 250k
Ja men många ser dem som en chans att samla dåliga lån och få ordning på ekonomin, samt att de sagt de snart skulle köra igång. Så det borde ju tyckas vara snart.

Ja men många ser dem som en chans att samla dåliga lån och få ordning på ekonomin, samt att de sagt de snart skulle köra igång. Så det borde ju tyckas vara snart.
Seriöst? Skulle dom plötsligt börja låna ut 250k lär dom någ först vilja se att folk betalar tillbaka några månader i streck, och skulle dom börja göra det tidigare läär vi alla här få höra det direkt, antingen via mejl fr Divide el fr nån som upptäckt att man kan ansöka om höjning, att fråga här varje dag är bara korkat. Sen tror jag dom höjer stegvis om dom ens tillåter höjning.. Kanske 50k nästa sommar och upp till 100k år 2020.. Less på den här tråden nu.

Seriöst? Skulle dom plötsligt börja låna ut 250k lär dom någ först vilja se att folk betalar tillbaka några månader i streck, och skulle dom börja göra det tidigare läär vi alla här få höra det direkt, antingen via mejl fr Divide el fr nån som upptäckt att man kan ansöka om höjning, att fråga här varje dag är bara korkat. Sen tror jag dom höjer stegvis om dom ens tillåter höjning.. Kanske 50k nästa sommar och upp till 100k år 2020.. Less på den här tråden nu.

Håller med Tourettes.

De öppnade upp förlanseringen för cirka 1 veckan sen.
Hallå!? Kom tillbaka till verkligheten.

Jag rekommenderar att ni tillbringar er tid med annat än att ni spekulerar här varenda dag om och när höjningen kommer att ske.
Det ligger inte i er makt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp