Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Jag hade gjort en intresseanmälan. Sen såg jag folk började få 25k här på forumet då skrev jag ett fint mail till dom och frågade om jag också kunde få det. Tog MAX 5 minuter så hade jag fått tillgång och gjort ett uttag. Så från att jag maila och fråga tills jag hade pengarna på kontot tog väl 12 timmar.

Hoppas nu att ni sköter era betalningar så att dom höjer upp till 250.000 :D

Jag hade gjort en intresseanmälan. Sen såg jag folk började få 25k här på forumet då skrev jag ett fint mail till dom och frågade om jag också kunde få det. Tog MAX 5 minuter så hade jag fått tillgång och gjort ett uttag. Så från att jag maila och fråga tills jag hade pengarna på kontot tog väl 12 timmar.

Vad skrev du? :)
Hur mycket fick du prel beviljat vid intresseanmälan?

Blir lite smått irriterad på frågorna som ställs när 99% kan besvaras genom att gå in på getdivides hemsida, hur svårt kan vara?
Ett tips till många är att titta på affärsplanen. 5000 kunder 2018, hint "förlansering".
Den riktiga lanseringen lär ske i Jan/Feb nästa år.

Blir lite smått irriterad på frågorna som ställs när 99% kan besvaras genom att gå in på getdivides hemsida, hur svårt kan vara?
Ett tips till många är att titta på affärsplanen. 5000 kunder 2018, hint "förlansering".
Den riktiga lanseringen lär ske i Jan/Feb nästa år.

Haha.
Jag håller verkligen med dig.
Eller alla som är så lata att dom inte ens orkar med 2 musklick till föregående två sidor där allting framgår klart och tydligt. Det var exakt samma i Klarnatråden.

Jag tycker att hetsen kring det här lånet är ju i klass med black friday i usa, precis inför öppningen. "Någon som hört något?", "varför får inte jag?", "inget om höjning?", "när lanserar de?", "det är fake!", "inget om höjning än??".

Uppenbarligen så rullade ju vardagen på för er innan ni fick nys om GetDivide och bör ju även att göra det bara för att en liten förlansering inte har nått er mejl än. Ett lån är en möjlighet, men ingen rättighet. Ta det lite lugnt va, det luktar ju något desperat ifrån vissa.

Med det sagt så har jag full förståelse för folks situation, jag har varit där själv och är fortfarande delvis men inget blir bättre av snurra runt erbjudanden som detta som hökar, då blir dagarna långa. Kämpa på och försök njuta så mycket går av dagarna och piper det till i inkorgen, bonus!

Min personliga teori är att de vill "sno" Klarnas kunder. Som jag som har 50k till 19% på 2 år. Såklart man nappar om ett erbjudande på 2% på 2 år kommer. Låter som många sagt för bra för att vara sant .. Men om de vill ta över kreditkonto marknaden, vilket jag tror att de kommer göra..då är det Bye Bye Klarna :)

Jag tycker att hetsen kring det här lånet är ju i klass med black friday i usa, precis inför öppningen. "Någon som hört något?", "varför får inte jag?", "inget om höjning?", "när lanserar de?", "det är fake!", "inget om höjning än??".

Uppenbarligen så rullade ju vardagen på för er innan ni fick nys om GetDivide och bör ju även att göra det bara för att en liten förlansering inte har nått er mejl än. Ett lån är en möjlighet, men ingen rättighet. Ta det lite lugnt va, det luktar ju något desperat ifrån vissa.

Med det sagt så har jag full förståelse för folks situation, jag har varit där själv och är fortfarande delvis men inget blir bättre av snurra runt erbjudanden som detta som hökar, då blir dagarna långa. Kämpa på och försök njuta så mycket går av dagarna och piper det till i inkorgen, bonus!

Touché!

...känns ändå som att de borde vilja komma igång innan julhandeln? Läser man affärsplanen är de redan lite försenade, typ maj, sen september och nu slutet på oktober..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp