Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Står de exakt ordet spärrad
Eller att ditt konto för tillfället är låst?

För mig står andra alternativet och har mailat så får se om ja får nå svar

Du har ingen aktiv kontokredit. Tills vidare hänvisar vi dig till vår intresseanmälan.

Så står d rop min när jag försöker logga in, men har gjort intresseanmälan. Har mailat och fått till svar att de satsar på innan oktober är slut..

Du har ingen aktiv kontokredit. Tills vidare hänvisar vi dig till vår intresseanmälan.

Så står d rop min när jag försöker logga in, men har gjort intresseanmälan. Har mailat och fått till svar att de satsar på innan oktober är slut..

Jag skickade intresseanmälan och då stog de sådär när ja försökte logga in.

Sen fick ja erbjudande om att ansöka om kontokrediten, vilket ja gjorde och då när ja försöker logga in står det att ja är tillfälligt spärrad.

Nja. Jag mailade om vrf kontot är låst.
Har fått till svar att min kalkyl inte gick ihop pga min boendekostnad!!!
Min del i boendet är 2500 då min sambo betalar mycket mer än mig.
HUR i hela ******** kan man falla på em boendekostnad när ens månadslön ligger på 25000?
Fattar noll o känns lite som ett lotteri. Va pengarna slut undrar ja haha

Fick svar på Mail.

Pågrund av den täta dialog de senaste veckorna och din ihärdighet så lyfte jag frågan och vi kollade genom ditt enskilda ärende för att en gång för alla se om du kan bli kund.
Tyvärr gick inte kalkylen ihop, vilket betyder att du inte kan bli kund.

Vi har i vår kalp (kvar allt leva på) kalkyl ett belopp som man måste ha kvar efter levnadskostnader. Detta är inget vi bestämt utan något vi har fått direktiv om.

Hoppas du förstår, vi kommer inte att kunna ändra dina uppgifter eller göra en ny prövning.
Detta är vårt slutgiltiga beslut.

En käft på smällen, ingen logik alls då jag har bra inkomst och delar boende. Helt sjukt....

Fick svar på Mail.

Pågrund av den täta dialog de senaste veckorna och din ihärdighet så lyfte jag frågan och vi kollade genom ditt enskilda ärende för att en gång för alla se om du kan bli kund.
Tyvärr gick inte kalkylen ihop, vilket betyder att du inte kan bli kund.

Vi har i vår kalp (kvar allt leva på) kalkyl ett belopp som man måste ha kvar efter levnadskostnader. Detta är inget vi bestämt utan något vi har fått direktiv om.

Hoppas du förstår, vi kommer inte att kunna ändra dina uppgifter eller göra en ny prövning.
Detta är vårt slutgiltiga beslut.

En käft på smällen, ingen logik alls då jag har bra inkomst och delar boende. Helt sjukt....

Haha då antar jag att ja snart får snarlikt mail till mig då.

Helt sanslöst! Hur kan dom komma med sånt beslut då jag inte fyllt i något mer än mail telefonnummer och personnummer? Blev prel beviljad och dom kommer med detta beslut..

Väldigt märkligt. Du har inte ens fyllt i några andra uppgifter och ändå kunde de fatta beslut att inte bevilja dig enligt deras kalkyl? Förstår inte alls.

Det verkar som dom har någon sorts kravprofil man ska uppfylla och att man inte beviljar alls utan vidare. Det låter ändå ganska sunt och kanske håller ner antal problemkrediter.

Det verkar som dom har någon sorts kravprofil man ska uppfylla och att man inte beviljar alls utan vidare. Det låter ändå ganska sunt och kanske håller ner antal problemkrediter.

Men hur kan de veta att man är problemkrediter utan några uppgifter? Creditsafe ja men då får man ju avslag direkt man gör intresseanmälan men han angav ju inga uppgifter? Och blev prel beviljad ? Förstår inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp