Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Har swedbank testade ta ut 2000kr på 24 månader , fick pengar på 3 timmar, är så glad för detta forum två saker har det hjälpt mig med på 3 veckorstid:

1. Hitta denna långivare istället för sms-lån och utan uc, mkt bra ränta.

2. En tråd om reklamation om spel på syster sida som jag gjorde stt jag upptäckte jag var i samma situation och fick 35 000 sek återbetalads igår!

Hej ville bara kolla med dig vad menar du med reklamation på spel? Vill gärna veta mer där

Har missat att läsa här, men någon som vet om när det går att höja?

Jag har skickat iväg och frågat när man kommer kunna få en högre kredit återkommer så fort jag fått svar av dom

Jösses, den frågan finns hur många gånger som helst och du kommer få samma svar som de övriga fick. Läs bakåt i tråden så finner du svaret. Nu är det väl uppenbart att det fungerar och pengarna kommer vid uttag?

Än så länge är det supersmidigt, hoppas det fortsätter såhär!

Jösses, den frågan finns hur många gånger som helst och du kommer få samma svar som de övriga fick. Läs bakåt i tråden så finner du svaret. Nu är det väl uppenbart att det fungerar och pengarna kommer vid uttag?
Där har vi mitt svar! Jag får avvakta;)

Vad hämtar Tink för uppgifter vid verifieringen? Känns inte som man vill dela med sig av allt.

När vi genomför den officiella lanseringen kommer du få en påminnelse om hur du går till väga för att ansöka om ett högre kreditutrymme.
Har man blivit nekad eller fått ett kreditutrymme EFTER den officiella lanseringen kan man först ansöka igen när dina deklarerade inkomstuppgifter uppdaterats hos skatteverket.

Vänligen

Divide

Detta svaret hade jag fått vid 19 tiden av dom så förmodar att alla som frågar får samma svar så det är bara att vänta

Fått beviljat 25000.- som så många andra. Begärt 5000.- utbetalt som kommit (konto i SWEDBANK) Jag trodde på dessa och är grymt nöjd. Återstår att se hur det blir med höjning av belopp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp