Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Någon som vet när vi kommer kunna få en högre kredit?

Nu har pengarna trillat in!
Lite drygt 3 timmar tog det från begärt uttag
Tills jag hade dom på mitt swedbank-konto. Kan ju iof bero på att jag hade tur att tajma in överföringstider etc. Men det ska dom helt klart ha en eloge för,betydligt smidigare än många andra aktörer iaf:D

Hemsidan när man har loggat in kanske inte är den snyggaste och mest mobilanpassade men den fyller ju helt klart sin funktion och man får tillgång till det väsentliga:)

vore intressant att höra om någon blivit erbjuden utökning av sin kredit? Får man Mail när det gers möjlighet? Det skulle ju komma möjlighet till det under förlanseringen..?

Blir denna tråd som Klarna-tråden nu eller, samma frågor flera ggr per dag...är det inte bättre att nån säger till om denne får erbjudande om höjning, annars inga fler inlägg här. Vi vet ju nu att alla får sina 25 tusen tids nog, om inte kontakta Divide...Om det tar 24 timmar el 12 timmar spelar väl mindre roll... Tycker jag jag iaf.

Gjorde uttag vid lunch och hade pengarna nu innan kl 17. Skit bra nu får man hoppas att dom ger oss möjligheten att öka krediten med bara

Gjorde ett uttag nu vid 17,47 för att se när dom anländer till kontot

Har swedbank testade ta ut 2000kr på 24 månader , fick pengar på 3 timmar, är så glad för detta forum två saker har det hjälpt mig med på 3 veckorstid:

1. Hitta denna långivare istället för sms-lån och utan uc, mkt bra ränta.

2. En tråd om reklamation om spel på syster sida som jag gjorde stt jag upptäckte jag var i samma situation och fick 35 000 sek återbetalads igår!

Jag har skickat iväg och frågat när man kommer kunna få en högre kredit återkommer så fort jag fått svar av dom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp