Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Fast det hjälper ju dig själv mest om du skriver så tydligt som möjligt, så att folk förstår vad du vill ha sagt och kan hjälpa dig istället för att försöka gissa sig fram :)
Det blir så lätt missförstånd annars.
Mest det :)
Vilken översittare du är!!!

Nu fick även jag en inbjudan till förlanseringen:)
Gick igenom de första kontrollerna och väntar på att få bank-kontot verifierat.

Ska väl inte ropa hej ännu men man får väl hoppas att allt går igenom så att man kan få ner månadskostnaderna lite.

För övrigt så lämnade jag intresseanmälan den 10/10 och fick ett preliminärt utrymme på 86 000.

@sharkvics inget ifrån dig än.
Vad säger du?
Detta var väl inte riktigt den utformningen som vi hade hoppats på ifrån början, tror du att det är rimligt hoppas på 250k?

Preliminärt 225.000 kr
Fick Mail nu om att jag kunde ansöka om 25.000 men det blev avslag...
Framgick inte varför

Dock samtycker man till att Get Divide via Tink får tillgång till kontonummer, saldon, lån, räntor och annan information så man behöver nog vara hyfsat exakt och ärlig med vad man betalar för när det gäller övriga lån etc..

Tror inte du ska bry dig så mycket, höfta bara. Sen får du se om de godkänner eller inte. Handlar nog mer om att uppge trovärdiga siffror och inte exakta sådana.

Blev nekad jag med nu, har ändå byggt om mina lån så har mellan 8-10000 att leva på när allt är betalt men har aldrig lyckats bli beviljad något där man behöver fylla i lånekostnader. För min del är uc det enklaste konstigt nog

Hur vet man att man blivit nekad då? Jag har genomfört uttag finns det fortfarande chans att jag blir nekad?

Jag blev nekad direkt efter första sidan där man skriver i anställning, boende, utgifter osv

Okej då hoppas jag inte mitt strular utan funkar nu skulle sänka min månadskostnad och få bort skit lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp