Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Kom på en sak till, låneskydd antar jag att man inte bör skriva med då det är en försäkring? Även om det ingår i återbetalningssumman hos en del? Vilket kanske även det blir knas om de kör en koll utav kontot och jag anger minimum på allt men så ser de att jag betalar mer än jag angivit

Jag tror inte jag kommer få vara med i förlanseringen då borde man fått mail nu. Någon som frågat hur länge förlanseringen kommer hålla på och fått svar om de?

Tror inte du ska bry dig så mycket, höfta bara. Sen får du se om de godkänner eller inte. Handlar nog mer om att uppge trovärdiga siffror och inte exakta sådana.

Nu fick jag mailet med, La in fel inkomstuppgift först :O blev nekad först
Blev 4000 ist för 40 000

Jag fick precis erbjudandet och har gjort uttag. Får se när dom kommer in. Jag gjorde uttag på 16k för att se hur det fungerar och skulle amortera ca 333 kr på 6 år tyckte jag om jag inte såg fel. Återstår att se nu om dom kommer in eller inte jag har Swedbank i övrigt

Oh fick du erbjudandet med nu? Idag? Ah grattis!
Jag har ännu inte fått något. Antar att jag är den enda som inte får något. :(

De kanske går uppifrån och neråt från Sverige gällande den geografiska placeringen. Jag bor nästan längst ner i Sverige. Någon som fått erbjudandet från södra Sverige? :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp