Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Så långt verkar tjänsten vara ett stort skämt och mina tidigare tvivel verkar högst befogade. Finns ingen rimlig förklaring till varför prel beviljade 250k till slut landar på 25k. Förutom då att det saknas pengar i företaget eller att pengarna är slut.

Fick oxå prel 250k men inget mejl el nåt än. Dom handplockar nog dom potentiellt bästa kunderna av den bästa gruppen som fått högsta prel. summan förbeviljad och ger avslag till resten om dom nu bara har råd att låna ut 25k.

Nu får de nog börja leverera om de inte ska tappa allt förtroende. Trodde på detta men nu börjar t.o.m jag tvivla

Stämmer med 25000kr som endast beviljas nu så inget lurt i det alls

Så långt verkar tjänsten vara ett stort skämt och mina tidigare tvivel verkar högst befogade. Finns ingen rimlig förklaring till varför prel beviljade 250k till slut landar på 25k. Förutom då att det saknas pengar i företaget eller att pengarna är slut.
Stämmer inte vet dom
Som fått runt 100000 i prel beviljning och fått erbjudanden om 25000 så inte bara dom som fick högsta belopp

Detta verkar dock oseriöst tycker jag.... varför välja ut vissa? Och varför göra reklam för 250.000:- när verkligheten är 25.000:- och då enbart för vissa slumpvis utvalda?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp