Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Lär inte gå med skuldsaldo va ?;)

Historiskt skuldsaldo hos Kronofogden syns inte på en upplysning Creditsafe har gjort, du kan se den bilden jag la upp för 2-3 sidor sedan.

Det lär säkert bli en hel del förändringar innan det är klart...

Frågan är vilka fler förändringar som stundar, varenda som dykt upp hittills har varit till vår nackdel

Det ser uppenbarligen ut som att de skruvas en del. Har någon här blivit kontaktad om att få krediten än så länge? Om räntan på 3 år ökats från 2-4% till 2,5% så är det väll ungefär densamma som tidigare nivåer.

Men man kanske inte vill låna lika mycket 100000 kr kostar nu 2900kr i månaden.

Såg att dom uppdaterat hemsidan nu, med annan prismodell. Blev om inte annat bättre Ansökte och fick 250 000 k. Hoppas det inte är för bra för att vara sant...

Det ser uppenbarligen ut som att de skruvas en del. Har någon här blivit kontaktad om att få krediten än så länge? Om räntan på 3 år ökats från 2-4% till 2,5% så är det väll ungefär densamma som tidigare nivåer.

Men man kanske inte vill låna lika mycket 100000 kr kostar nu 2900kr i månaden.

På 3 år stämmer det. Däremot kan man ju välja mellan 3 och 9 år om jag förstått det rätt?

100 000 / 108 = 925 isch

Blir intressant att se om det kommer att tas en kreditupplysning vid varje uttag som en del skräpföretag, bl.a tryggkredit, sysslar med idag...

Hade inte alls blivit förvånad om dom drar igång detta redan nästa vecka faktiskt.

På 3 år stämmer det. Däremot kan man ju välja mellan 3 och 9 år om jag förstått det rätt?

100 000 / 108 = 925 isch

Hm, väljer man någon av dessa alternativen direkt eller då man använder pengar från sin kredit?

Om jag väljer 3 år men känner att det blir för dyrt skulle jag kanske vilja ändra till 9 år

Blev lite fundersam då jag läste villkoren. De har rätt att säga upp krediten med 2månaders uppsägningstid utan anledning, kan inte komma ihåg att det stått så hos någon annan, men jag kan ha fel. Jag tänker att om det går dåligt så kan de frigöra kapital genom att tvinga in kapital genom uppsägningar av krediter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp