Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Nån som hört nåt? Kanske det går fortare om jag skickar hundra mejl till dom och frågar när dom skall öppna och låna ut 250k till alla som är prel bevlijade 250k? :D

Nån som hört nåt? Kanske det går fortare om jag skickar hundra mejl till dom och frågar när dom skall öppna och låna ut 250k till alla som är prel bevlijade 250k? :D

Do it.... :D:D:D
Ja skulle sannerligen behöva lite ”klirr i kassan” eftersom ja ha löneutmätning... :D:p:D

Stackarna kanske inte förväntade sig denna anstormning utav oss desperata låntagare och kände att dom hellre skiter i slantarna dom kunde tjäna.
Lägger om verksamheten nu till att typ sy mattor eller något.

pratade faktiskt med dom i chatten igår och fick svar dom planera mot våren 2019 dom kollar just nu lite test grejer och kundbetende hur folk sköter sina betalningar mm. sen kan jag inte svara exakt vilket belopp det kommer bli höjning med. men dom sa att man har möjlighet att utöka sin kredit.

Lanseringen som skulle bli i oktober och sedan före årskiftet är nu planerad till våren 2019... Ska de inte framstå som fullkomligt oseriösa bör de ända hemsidans formulering ”Lanserar inom kort”... Jag hoppas någon annan aktör hinner före med en liknande idé!

Väldigt olika tider i månaden som fakturan kommer från Getdivide.

Yes det är ju som sagt en testperiod;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp