Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hejsan.
Du får detta mail för att du ansökt om ett lån hos Dittprivatlan.se
Tyvärr kunde vi inte godkänna din ansökan för att dina person uppgifter inte var korrekta.
Möjligtvis att du kanske skrivit fel i sms:et du skickade eller för att dem inte finns i personuppgifts basen.
Du är välkommen att skicka ett sms till och denna gången uppge rätt personnummer.
Med vänliga hälsningar
/Ditt privatlån
.Har inte ens sökt där. de vill bara åt ansökningsavgiften.
SÖK EJ DÄR REN FAKE.
är det ngn som har mailat dessa lurendrejare och talat om att denna tråden finns. När lurisar blir varse om att folk upptäckt deras dumhet så brukar dom snabbt stänga ner sidan!och det vore ju bra innan fler fattiga luras på pengar.
Penningtjänst och dittprivatlån är bara scam. Kanske får dom ihop dagens lunch om ett par st söker och lämnar sitt 50-kronorsbidrag varje dag, vad vet jag, men några pengar betalas aldrig ut! Att man har mage att vara så oseriös mot den absolut svagaste gruppen i samhället. Man offrar sista 50-lappen på telefonkortet för att man är i desperat behov av att låna en tusenlapp och sen händer inget mer. Då är man mer pank än nånsin. Nu vill jag varna andra om det är det enda jag kan göra. Sådana sidor borde kunna förbjudas där man helt uppenbart lurar folk på pengar. Svarar på mail gör dom inte heller. Nä, SÖK ALDRIG, NI FÅR ALDRIG NÅGRA PENGAR UTAN BLIR FATTIGARE!!! Låt dom tjäna till dagens lunch på ett seriöst sätt alt leva på nudlar!