Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Diskussion Deklaration 2017!

Nä inget än, men de går inte logga in på kivra. De vara snurrar. Så kanske är de nåt på g

Inget hos mig heller:(

Tydligen skickas det ut i ordning efter slutsiffran i personnumret. Jag har 2, men har inte fått något.

Om det är slutsiffran i de 6 första siffrorna så har jag en 1 men har inte fått något.

Om det är den absolut sista siffran så borde jag ligga bra till, men jag har inte fått något. Gick snabbt att logga in på Kivra. Tänk om all post kunde skickas till Kivra/internetbanken, då slapp vi som skattebetalare pumpa in miljarder i ett döende Postnord och så skulle posten komma fram och i tid.

nu fick jag min

Vill helst inte veta då jag lär få restskatt. När är sista datum att betala in om så är fallet Lasseman?

Vill helst inte veta då jag lär få restskatt. När är sista datum att betala in om så är fallet Lasseman?

Det beror nog på när man deklarerar.. tror det har koppling till när slutskattebeskedet kommer, och det har ju med deklarationstidpunkten att göra.

Jag ska in med 8000 innan jag börjat meka med ändringar, pga ganska omfattande vinster under året så lär det dock landa på kanske 50-75000 att betala in.
Det är häftigt att betala skatt som Mona Sahlin sa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp