Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Direkt-lån uppe igen!

Vet dock inte om det funkar men jag testade att söka alldeles nyss. Dock 50 kr i ansökningsavgift.

Senast redigerad av en moderator:
Stor humor: "Alla bedrägeriförsök anmäls" ska dom anmäla sig själv då?

Såg nu att man inte ens kan läsa de allmänna villkoren. Man kommer direkt till deras FAQ om man klickar på länken... Dåligt! Har dom varit i drift tidigare, om ja, har nån fått lån hos dom tidigare? Har det varit problem då? Vet ingenting om sidan är fake eller så, så folk som har erfarenhet av dom får gärna höra av sig här!

Eftersom jag är snäll så gav jag dom en 50 lapp till dagens rätt så här i juletider. Förväntar mig inget lån tillbaka. Detta är deras affärsidé att lura till sig ansökningsavgifter.

Robins julklappspeng

Företaget drivs av Co sthlm?? Vilket skämt vilken luffare som försöker lura utsatta människor såhär juletids. Om det är Robin så borde du skämmas och drabbas av fattigdom snarast.

Fick precis mail om att mitt lån är beviljat och utbetalat.
CA 8 timmar senare än skickat sms.
Står att pengarna kommer om 1-2 bankdagar ?! Märkligt.
Kommer dom inte imorgon lär dom inte komma förrän i januari för fan.

Det stod att man var tvungen att ha minst 30 000 i årsinkomst för att låna 2000 och mindre om man ville låna mindre, jag ansökte men fick mejl om att jag fick svala för jag hade för låg årsinkomst. Jag skrev att jag hade tillräckligt men då skrev de plötsligt att de ändrat till minst 180 000 eftersom de fått skicka många till krono som hade låg inkomst. De har alltså PRECIS ändrat! Så jävla dålig stil. Jävla skitföretag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp