Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Direkt-Lån, nytt smslån

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
kredit direkt

ja att leva på inkomster i 50 lapps nivå är ju även det en verksamhet för rävar...
om dom ändå hade skam att sms:a tillbaka ett svar. även en smslögn att man inte får lånet som ett tack för slanten....det kan dom väl ändå kosta på sig.

Dåligt

Hoppas att ingen är så dum att de köper denna sida utan att läst detta innan .
Säljarna har sänkt priset rejält verkar desperata .

Om de köper sajtern byt namn på den.

Detta kan inte var lagligt?! I så fall kan de lösa mina affärer

olagligt!!!?

Tänker samma sak att detta kan verkligen inte vara lagligt. Vilket hemskt sätt att lura av folk 50-lappar. Blir många tusen de tjänat på oss desperata..

Något nytt om denna sidan?

var spekulant på denna sida ...

Var spekulant på denna sida tills jag hittade hit, killen som som sålde hette claud ¨nånting var
väldigt sympatisk som menade att denna sida var aldrig meningen att den skulle gå i skarpt läge. som den gjorde , Dock fick dom in 160 ansökningar på kort tid ( tre veckor ) enligt honom.
Dock är jag inte intresserad längre då det är så mycket badwill i namnet nu.
han påstår dom tjänade 26 kronor netto på varje ansökan som kostade 50:-.

Tråkigt för er alla som sökt men inte fått lån. utan bara betalat.

vadå aldrig meningen att gå i skarpt läge.det är ju för sjutton smslån dom sysslar med.
vad trodde dom.finns ju inget på nätet i låneväg som är så populärt.

detta bolag är bara bluff.får man en konstig magkänsla så lyssna på den.när jag såg dessa på blocket så bara lyser det hemmagjort lång väg.

Oseriöst skickar sms om svar men kommer inget STOR VARNING FÖR DESSA

jag har med provat fick lånet föra månad men har inte betalat tillbaka till dom dom skickade ut påminelse till mig och jag har slängt dom nu har jag fått ett brev från inkasso att jag ska betala till dom jag har till den 2012-03-05 att betala skulden till inkasso annars går den till kronofoden..måste betala till inkasso va annars är jag körd jag trode att denna sidan direkt lån var ett bluff men fan dom har inkasso och det går direkt till kronofoden...SÅ DET ÄR INGEN BLUFF SIDA SÅ OM NI HAR LÅNAT BETALA TILLBAKA FÖR DOM ÄR RIKTIGA MIN KOMPIS FICK BREV FRÅN KRONOFODEN OM ATT BETALA EN SKULLD TILL DIREKT LÅN... IDAG FICK HAN DEN SÅ DET ÄR DÄRFÖR JAG VARNAR ER OM NI HAR LÅN BETALA TILLBAKA FÖR DE ÄR RIKTIGA.......

Stod ju på blocketannonsen att de gett lån till ett fåtal. Då var väl du en av dom!!

Är det någon som fått avbetplan hos dem?
Det har jag och inbet ska ske till ett Swedbank konto..?!!
Känns sådär och sätta in pengar där, vem vet var de hamnar...:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp