Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Direkt-Lån, nytt smslån

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är detta också ren och skär bluff? Ytterligare ett företag som vill ha smsavgiften?

Edit 2012-02-05: Utlåningen verkar tyvärr inte fungera just nu. Se de senare sidorna i tråden. På deras hemsida står det: "Direkt-Lån startar igen den 27/2 - 2012"

Senast redigerad av en moderator:
Verkar så

Ser ut som bluff, man blir ju lite osäker när ingen org nummer eller liknande står

nu kommer marknaden av anonyma aktörer att växa. Snabbt sätt att tjäna extra pengar. allt på sidan är anonymt och ansökningsavgiften bland de högsta som finns, 50 kr, vilket tyder på fejk och lurendrejare. kanske dom läser detta forum och kan bekräfta/dementera.

testpilot

vem vill va testpilot och förlora 50 kr? 50 kr räcker långt för en fattig...nudlar 5 dagar...

Hej alla,

Jag är en programmerare som ligger bakom detta system, det är ett företag som har beställt denna tjänst av mig och jag skickade en normal faktura på en månad.
Denna betalades redan efter 3 dagar!
Tankamer.se domänen var en av mina test domäner som jag brukar lägga upp demo sidor på. Denna finns numera på sin hemhörande adress

Så abc får gärna modda om sitt inlägg och ta bort tankamer.se adressen och lägga till den riktiga länken, blanda gärna inte in mina domäner igen tack.

Mvh
Robin

Senast redigerad av en moderator:
De funkar!!!!

Jag gjorde idag ett test, på vinst eller förlust, och skickade in en ansökan idag och ca 45 minuter efter att den var godkänd hade jag pengarna på mitt konto. Så ja, jag fick iallafall lån där, så det är ingen bluff...

Senast ändrad:
Riktigt snällt, samtidigt som jag inte vill förknippas med något annat företag så vill ju dessa inte ha en adress med tankamer. Självklart vill dessa ha sin egna direkt-lån.

Kanon bra att det fungerar, kanske man kan ta not sms-lån då och då om det behövs extra kulor.

Mvh
Robin

Jag får be admin om att byta ut webbadressen.

Jag gjorde idag ett test, på vinst eller förlust, och skickade in en ansökan idag och ca 45 minuter efter att den var godkänd hade jag pengarna på mitt konto. Så ja, jag fick iallafall lån där, så det är ingen bluff...

Till "Robin_91"

Robin, har du fler kunder på gång eller får nya kunder i framtiden, marknadsför gärna de på denna sida, så vi vet om när deras verksamhet är igång...

Självklart kan jag göra det =)
Jag byggde även upp det minibanken som man hört mycket skit om att dom inte skött sina kort rätt. Denna nya aktör tror jag var riktigt seriöst, hoppas de håller i sig då.
Men självklart ska jag göra så gott jag kan genom att länka ut dessa här om man får.

Ska ha det i tanken.
Mvh

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp