Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Din Finans skickar blufffakturor

Hej ? Jag och min fru har fått bluff fakturor från Din Finans och även en kompis till mig.Betala inte deras fakturor där du har tio dagar på dig att betala.Jag kommer att anmäla dom på Svensk Handel som ett företag som skickar bluff fakturor.

Hej ? Jag och min fru har fått bluff fakturor från Din Finans och även en kompis till mig.Betala inte deras fakturor där du har tio dagar på dig att betala.Jag kommer att anmäla dom på Svensk Handel som ett företag som skickar bluff fakturor.

Är det med påminnelseavgift och dröjsmålsränta? För det har jag fått en igår och en idag.

Jag tog lån hos dem i september...fick inte en enda faktura, förräns NU! Hur seriöst är det egentligen? Första och enda gången jag lånar av dem! Hur kan de vänta i ett halvår med att skicka fakturor???

ja det är påminnelseavgift och dröjsmålsränta och detta på ett lån jag tog juni 2013 betalt och klart för väldigt länge sedan.

jag skrev ett mejl till din finans

Hej era skojare !

Tack för den fina reklamsaken ni skickade med er bluff faktura.

Jag kommer att anmäla er på Svensk Handel som ett företag som skickar bluff fakturor.
Jag har också varnat för er på låneforum så att folk förstår vad ni är för skojare.

Jag kastar just nu faktura 3117 i papperskorgen som ni så fint har numrerat er bluff faktura låter som ett bra nummer på en bluff faktura.

Vänliga hälsningar

Jag har talat om för dem att jag anser att sen faktura jag fått, som jag betalde i april, är en bluffaktura. Tänker inte betala.

Vågar man låta bli att betala? Vill ju inte få nåt på mig...Har mailat men får inget svar.

Ockrare uppträder i många former detta är bara ännu ett exempel

Hej era skojare !

Tack för den fina reklamsaken ni skickade med er bluff faktura.

Jag kommer att anmäla er på Svensk Handel som ett företag som skickar bluff fakturor.
Jag har också varnat för er på låneforum så att folk förstår vad ni är för skojare.

Jag kastar just nu faktura 3117 i papperskorgen som ni så fint har numrerat er bluff faktura låter som ett bra nummer på en bluff faktura.

Vänliga hälsningar

OBS : alla som har lånat från dinFinans kommer få ett faktura , bestrid denna sort faktura då de håller på försvinna från marknaden och i sista andetag försöker blåsa alla kunder med påhittade förseningsavgifter. Betala ej bestrid och följa Svensk handel rekommendationer .

jag har faktura nr 3198 då har de skickat till minst 97 kunder till.

blir de jobbiga och inte svarar får vi väl bli jobbiga och ringa till han som står bakom Jens Ranjan Mård på telnr: 070-7574645 eller 072-541 06 89 eller
019-611 58 58

Anmäl de till svensk handel så fort ni får fakturan

http://www.svenskhandel.se/Varningslistan/Tipsa-oss/

Silverwik Investment Group AB

ORG.NR: 556897-9651

sedan gör ni så här för att slippa påföljder

http://www.svenskhandel.se/Varningslistan/Hantera-bluffaktura/

Har också fått faktura från dom nu men för min del stämmer beloppet exakt med den restskuld(= sista delbetalning som jag inte gjort) jag vet att jag hade på en avbetalningsplan som gjordes med dom förra året. Så för mig är det ingen bluff faktura. Ni få nog kolla upp så Ni verkligen betalat i tid på de lån Ni haft innan Ni slänger fakturorna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp