Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Digitalt samlingslån

Northmill nej tycker dom är gamar. Den andra kan jag ej yttra mig om.

tycker du ska söka på lendo eller något sen ta
Bästa du får :)
Skickar inte Lendo ut brev efter ansökan då?
Jag har för mig att jag fick brev om försäkringar och sånt sist jag sökte..
Advisa skickar väl brev med.
Därför jag tänkte ansöka direkt hos en bank.

Jag har fått samtal och sms från Lendo (om försäkring) och Sambla ringer mycket om samma sak. Men inga brev, vad jag kan minnas.,

Jag har fått samtal och sms från Lendo (om försäkring) och Sambla ringer mycket om samma sak. Men inga brev, vad jag kan minnas.,
Samma här! Både Sambla och Lendo har ringt dagen efter jag sökt lån för att kolla om allt gått bra etc. I slutet av samtalet har de erbjudit möjligheten att teckna en låneförsäkring. Sambla skickade även sms när jag inte svarade i telefon för att sista gången fråga om pengarna blivit utbetalda :)

Samma här! Både Sambla och Lendo har ringt dagen efter jag sökt lån för att kolla om allt gått bra etc. I slutet av samtalet har de erbjudit möjligheten att teckna en låneförsäkring. Sambla skickade även sms när jag inte svarade i telefon för att sista gången fråga om pengarna blivit utbetalda :)

Jag sökte genom Lendo igår och fick en del erbjudanden.
Lendify gav mig ränta på 5.80% och det var bästa erbjudandet.
Någon som har erfarenhet från Lendify?

Jag fick erbjudande från Bank Norwegian (9.70%) och Coop (6.70%), men inget från instabank tyvärr..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp