Inte kfmJa, i framtiden ska det bli mer digitalt.
Vi har lämnat 1800-talet för längesen.
. Jag va tvungen att ringa in och kolla saldo hos dom, sen när jag blev kvitt dom så fixade det mina sidor. Kfm är kvar i 1800-talet. Synd att man inte kunde bjuda upp till klassisk duell.Hoppas så man slipper dessa brev med ev kronofogde brev i brevlådanTror det kommer skickas mer digitalt i framtiden.
Lagstiftningen ligger så långt efter, titta bara på Ågren (Transportstyrelsen) som faktiskt fick rätt i AD gentemot sin arbetsgivare. Helt rätt beslut enligt gällande lagstiftning och när alla fakta kom fram i dagen, KU-förhören hölls för lyckta dörrar med hänvisning till rikets säkerhet, i själva verket ville regeringen mörka hela sitt usla handhavande inför valet. Först måste vi ha adekvat lagstiftning, sedan tycker jag att många statliga och andra som har samhällsfunktioner som exempelvis sjukvård mm borde skaffa sej ett gemensamt "statligt moln".Digitaliseringen hade KFM tjänat flera hundra miljoner kronor på årligen. Varför man inte skyndar på den processen är för mig ett frågetecken. Men det är som sagt statligt och politikerna ser bara till sitt egna bästa, dom skiter i om man spenderar våra skattepengar på onödiga saker och personer.