Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Digimail, vad skickas digitalt från dom?

Ja, i framtiden ska det bli mer digitalt.
Vi har lämnat 1800-talet för längesen.

Fördelningsbeslut vid försäljning av lös egendom och en dokumenttyp till om jag minns rätt. Mer ska komma är tanken

Digitaliseringen hade KFM tjänat flera hundra miljoner kronor på årligen. Varför man inte skyndar på den processen är för mig ett frågetecken. Men det är som sagt statligt och politikerna ser bara till sitt egna bästa, dom skiter i om man spenderar våra skattepengar på onödiga saker och personer.

Digitaliseringen hade KFM tjänat flera hundra miljoner kronor på årligen. Varför man inte skyndar på den processen är för mig ett frågetecken. Men det är som sagt statligt och politikerna ser bara till sitt egna bästa, dom skiter i om man spenderar våra skattepengar på onödiga saker och personer.
Lagstiftningen ligger så långt efter, titta bara på Ågren (Transportstyrelsen) som faktiskt fick rätt i AD gentemot sin arbetsgivare. Helt rätt beslut enligt gällande lagstiftning och när alla fakta kom fram i dagen, KU-förhören hölls för lyckta dörrar med hänvisning till rikets säkerhet, i själva verket ville regeringen mörka hela sitt usla handhavande inför valet. Först måste vi ha adekvat lagstiftning, sedan tycker jag att många statliga och andra som har samhällsfunktioner som exempelvis sjukvård mm borde skaffa sej ett gemensamt "statligt moln".

Dock så fick damen upprättelse med råge. Helt sjukt hur staten kom undan med att sparka än människa för att mörka sina egna faddäser och blev uppläxade så det står härliga till av AD.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp