Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Detta kan jag inte betala denna månad, vad göra?

Jag är ikapp med mina sms låne avbetalningar i oktober, MEN den här månaden KAN jag inte betala nedanstående räkningar, så jag får snart panik! Sååå rädd för att hamna hos KFM! Det skulle vara förödande för mig, då jag tänkt köpa insatslägenhet nästa vår! Dessa nedanstående går ej med på anstånd till nästa månad, och vägrar även sänka månadsbeloppet, så vad ska jag göra? Känns så hopplöst!
Räkningar som jag inte kan betala denna månad:
Svea Inkaso 2600:-
Intrum Justitia 1500:-
Vkc Credit 800:-
Vivus 1675:-
Big Bank 1600:- (två månadsfakturor...)
Time Finans 890:-
Hur i helvete ska jag lösa detta utan att få anmärkning? Har bestämt mig för att INGA fler sms lån för att lösa lån...så jag har kontaktat kommunens skuldrådgivare, vet ej vad de kan hjälpa mig med, inte pengar iaf, men jag var tvungen att ropa på hjälp nu, innan det blir ännu värre! Har inga släktingar som kan hjälpa mig, och för många uc för att få ett samlingslån...just nu känns ALLT jättetufft och jättehopplöst!

Intrum brukar alltid gå att skjuta en månad men då måste du betala dubbelt nästa månad, ring och prata med dom.
Time Finans är samma sak.
Vkc och vivus vet jag ej, big bank vore väl bra att betlala en månad till iallafall.
Svea, ring och prata med dom.
Generellt så ring och prata med dom du inte kan betala till och be om hjälp.
Sen när det gäller lån brukar de flesta hantera det så att det är först när du är 3 månadsavier efter som lånet blir uppsagt och då skickas det till inkasso. KFM är längre bort .

Vkc är lätta att prata med. Svea brukar godkänna en mindre betalning, samma med intrum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp