Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det knakar kring billånen

Om nån funderar på bil så här finns lite tips om modeller att undvika åtminstone.

Om nån funderar på bil så här finns lite tips om modeller att undvika åtminstone.

Var en blandad laddning kritik. Jag skulle aldrig få för mig att köpa någon bil med dsg låda. Bärgarna vi använder på jobbet har varnat. Dom gillar dom dock pga ger mycket jobb.

Var en blandad laddning kritik. Jag skulle aldrig få för mig att köpa någon bil med dsg låda. Bärgarna vi använder på jobbet har varnat. Dom gillar dom dock pga ger mycket jobb.
Man ska ju ta allt på carup med en nypa salt. Det är ingen vidare bra journalistik snubben sysslar med :)
Håller dock med om DSG. Dem ska man hålla sig undan när garantier och försäkringar inte täcker byte längre ;-)

Ja dsg är en mardröm och svindyra reparationer för många.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp