Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det jag önskat så länge har äntligen hänt!

Ja precis. 8000kr på 900’ är mycket bra! Så de har ingen gräns för hur mycket de kan/vill låna ut? Grattis!
Precis, mitt enda blanko nu hos Nordea på 1050000kr har 3,95% ränta och valde 10år återbetalningstid. 12200kr i månaden.

Stort grattis, vet hur mycket du kämpat, välförtjänt! Se till att hålla dig på banan nu även när saker känns stabilare så kommer saker ordna upp sig snabbare än du tror.

Jag har själv liknande inkomst men Nordea var sjukt otrevliga och dömande mot mig dessvärre men krigar på ändå.
Nordea har varit lika otrevliga, dryga och dömande även mot mig. En av anledningarna till att jag nu byter bank.

Hej, för det första STORT grattis :) Önskar dig all lycka med det.

Jag har med 2021 års inkomst (ej beslutade skatteuppgifter ännu kommer i juni) 714 k i inkomst. Min fru har 400 k. Vi har tillsammans 1 mille i blanco där jag står själv som låntagare på cirka 70 procent. Vi bor i ett radhus som är värderad till 2.2 mille och som är belånad till 1.7 mille hos SEB. Min bankman ska gå i pension och jag funderar på att boka rådgivning hos Nordea efter att ha läst ditt inlägg :) Har 4 ff och min fru har 2 ff på UC. Vi gick vidare med ett samlingslån förra veckan om 180 k för att ”lösa” Bank Norwegian lånet som hade 17% ränta. Nu fick vi ett från marginalen på 4.9 % ränta. Ingen utökning av befintlig skuldbörda utan en förflyttning. Vi kommer vänta augusti ut då vi båda har 1 ff kvar. Eller kanske boka rådgivningen redan nu och förklara vad det nya ff beror på dvs. Att vi hade hemska förutsättningar hos BN och sökte då via lendo. Min och frugans nya inkomster syns väl först i juli iof då vi båda gjort ändringar i deklarationerna. Så kanske bäst att vänta ändå? Tacksam för tips.

återigen stort grattis till dig njuuut!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp