Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det jag önskat så länge har äntligen hänt!

Hej allihop,
Jag är så obeskrivligt lycklig just nu så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen.
Har i flera år dragits med blancolån och krediter som äter upp min lön månad efter månad.
Skuldbördan uppgår till totalt strax under 1,1 miljoner.
Igår fick jag beviljat ett enda stort samlingslån från Nordea på hela summan. Rak amortering och 3.65% i ränta. Det är helt jävla otroligt.
Detta blir förhoppningsvis min sista tråd här på forumet och gud nåde mig om jag tar fler lån! Vill tacka er alla för allt stöd och alla hjälpsamma trådar och inlägg - ni är bäst, sluta aldrig kämpa!

Fridens liljor.

/ Zaozi

Hur var dina förutsättningar? ^^

Tacka vet jag för Nordea. Dom är så JÄVLA fantastiska. Inga hinder bara möjligheter. Dom ser till förutsättningar.

Jag fick nästan 900.000 samlat hos nordea till 3.95% i ränta förvisso. OCH ett bolån. Trots att jag var belånad upp över tänderna.

Älskar dom!!!
Bästa banken i Sverige.

Fantastisk läsning! Stort grattis!

Underbart Zaozi!

Instämmer helt och hållet!

Har också ett större blanco från Nordea till 2,95% i ränta och fick dessutom möjlighet till bolån på 5,5 MSEK - hade dock väldigt förmånliga villkor hos SBAB vid tidpunkten.

Återigen, stort grattis!

Fan vad glad jag blir för dig! :D
jag skulle samla mina lån på 350.000kr nu i Maj men fick en FF av Qliro som de inte vill ta bort så nu får jag vänta till efter sommaren men funderar då på att testa Advisa och hoppas på Nordea, läser mycket gott om dessa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp