Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det här med post

Jag undrar när alla skulder kommit till kronofogden och man skrivit på delgivning och fått utmätning på lönen. Kommer det fortsätta komma post från dom då? Hatar den här ångesten och passande på brevlådan

Jag undrar när alla skulder kommit till kronofogden och man skrivit på delgivning och fått utmätning på lönen. Kommer det fortsätta komma post från dom då? Hatar den här ångesten och passande på brevlådan
Det kommer att komma post från KFM fortsättningsvis också, till att börja med kommer skuldsammanställning när det tillkommer en skuld som är fastställd för utmätning. Sedan får man en inkomstförfrågan en gång om året också.

personer med löneutmätning och många skulder som återkallas och läggs till till höger och vänster får en himla massa post. rent teoretiskt kan det bli nya brev varje dag men då måste det vara sjukt många skulder

Ja, usch och fy för brevlådan! Jag har helt ärligt fått fobi för både den och postbilen . Får ångestpåslag när jag möter en postbil när jag är ute och kör , helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp