Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Då ökar chansen till svar x 17.
Gör det ngt ?

Det blir svårt att hålla reda på vilken tråd man har hjälpt en annan användare i då forumet är konstruerat på så sätt att nya inlägg markeras på ett visst sätt.
Om det då är 27 "nya" inlägg skrivna av samma person så blir det rörigt.
Tänk om alla hade skrivit exakt identiska inlägg i 17 olika trådar. Hade det varit bra?

Det blir svårt att hålla reda på vilken tråd man har hjälpt en annan användare i då forumet är konstruerat på så sätt att nya inlägg markeras på ett visst sätt.
Tänk om alla hade skrivit exakt identiska inlägg i 17 olika trådar. Hade det varit bra?
Inget som stör mig.

Håller med dig.
Kanske enstaka inlägg som är samma men tycker ändå att ett inlägg räcker (med exakt samma text/inlägg)

Ber om ursäkt för det. Är ny här så inge riktigt koll på hur allt funkar. Försökte bara få ett svar snabbt.

Du lär dig :)
Registrera dig är ett bra tips!
Du ser du enklare när du har fått svar!

Terry, jag har följt din resa här på forumet ett tag och är imponerad att du lyckats få ihop det mesta!

Jag har en undran gällande att du fick lån hos Collector, hade du betalkoll innan? Har du betalt sms-lån vis Collector? Fick du lösa betalkoll när du fick lån hos dom?

Tjena!

Jag hade Collector betalkoll på 50.000. Sen fick jag Collectors lån på 250.000 (usel ränta dock!) efter det så fick jag något automatiserat erbjudande om deras kort (förtryckt belopp) på 50.000.

Nej betalade inte SMS-lån utan dom löste Nystartfinans 100.000, Balanzia 50.000 & 50.000 fick jag till mitt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp