Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Stått stilla lite nu. Har fortfarande inte lyckats "trolla" fram dom sista 200K för att ha "sanerat" alla privata skulder.
Det ställer till det för mig.

När dessa är betalda kommer jag gå stenhårt på att amortera ner alla lån och dylikt.

Du har kämpat så bra hittills! Så fortsätt bara, vi stöttar och hejar!

Masssaaaaa kärlek till er alla.

Jag önskar bara att jag var typ 5 år yngre. Hade nöjt mig med det. Så att jag fick visheten att säga nej till spel när jag var 24 istället för 29...
Hade varit skönt att vara skuldfri som 30-åring och inte 35-åring.
Men som tur är kan man ha ett bra liv ändå!

Masssaaaaa kärlek till er alla.

Jag önskar bara att jag var typ 5 år yngre. Hade nöjt mig med det. Så att jag fick visheten att säga nej till spel när jag var 24 istället för 29...
Hade varit skönt att vara skuldfri som 30-åring och inte 35-åring.
Men som tur är kan man ha ett bra liv ändå!

Om det ger dig motivation så kommer jag inte vara skuldfri ens vid 45 :) :(

Och jag kommer vara närmare 53. Men skuldfri förresten, kommer ha studielån kvar att betala på.

Jag är skuldfri när jag precis fyllt 53. -:)

hej tänkte bara kolla om råd villen låneförmedlare jag ska välja. Kommer söka ett samlingslån på 325.000kr. 2,7 i risk med 5FF. En från i maj och 3 försvinner i december. Inkomst 460k och underskott 8.300kr.

Vilken låneförmedlare ska jag välja? Advisa, sambla, zmarta, freedome finance, lendo? Vill kunna välja vilket lån jag ska ta. Vilka är bäst och lättast att göra med?

Du har för fan skrivit det i 17 trådar nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp