Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Forex Bank använder sig av Nordea’s bankplatform.
Förstår inte riktig
Om jag öppnar ett privat konto hos Forex och får deras visa kort DEBIT ,
Kommer på uc synas att det är Nordea som gjorde kreditupplysning????

Jag tänkte på det, hade eventuellt kunnat fråga min chef exempelvis om ett lån.
Men för att lära mig en läxa och för att aldrig mer få för mig att spela är det nog bäst att jag går den långa vägen.

Om du har vägarna förbi södra delarna av Sverige någon gång så ska du för din omtanke vara min gäst. Jag uppskattar din vänlighet som om du hade betalat hela min skuld. Oerhört omtänksamt av dig :) Du kan höra av dig på Private för att få ett nummer att ringa när du är här nere!!!

Men som sagt. 200.000 till. 100K borde fan att gå lösa, fattar om 200K är aningen för mycket men sen har jag ju min lön som jag kan täcka upp med och missa räkningen några månader. Vet inte riktigt var fan jag ska kolla mer. Jag har ett alternativ, osäker om det kommer att gå igenom. Slutbetala meddelandelån sen söka högre belopp. Men frågan är om dom tar Bisnode eller creditsafe?

Tror du kanske ska editera ditt inlägg och tagga den du avser:)

Hur ser det ut nu, hur mkt har du, hur mkt ska du pröjsa, när ska du pröjsa och hur mkt ökar skulden med om du inte betalar?

Hur ser det ut nu, hur mkt har du, hur mkt ska du pröjsa, när ska du pröjsa och hur mkt ökar skulden med om du inte betalar?

Allt är löst och överfört till dom det ska. FÖRUTOM. 200K. Ska "jämka" nu så jag går runt.

Allt är löst och överfört till dom det ska. FÖRUTOM. 200K. Ska "jämka" nu så jag går runt.
Vad händer om du inte betalar dom sista 200
Dom kommer att kräva ränta bara på dom lilla 200 eller p hela summan?????

Vad händer om du inte betalar dom sista 200
Dom kommer att kräva ränta bara på dom lilla 200 eller p hela summan?????

På dom 200 bara. Men fruktansvärt sura pengar är det ju ändå. Lika bra för mig att lösa allting nu när jag är så jäkla nära sätt till var jag har varit.
Det borde ju inte vara omöjligt med bra inkomst och inga anmärkningar inte kunna låna till sig det sista.

Får leta med ljus och lykta under helgen.

På dom 200 bara. Men fruktansvärt sura pengar är det ju ändå. Lika bra för mig att lösa allting nu när jag är så jäkla nära sätt till var jag har varit.
Det borde ju inte vara omöjligt med bra inkomst och inga anmärkningar inte kunna låna till sig det sista.

Får leta med ljus och lykta under helgen.

Sura pengar men ändå jvligt bra att det bara är ränta på 200k.

Sura pengar men ändå jvligt bra att det bara är ränta på 200k.

Har ca 2 veckor på mig att försöka se om jag inte kan fiska fram resterande. Har bla sökt 25.000 på NCfinance....25.000 där motsvarar 2500 mindre i ränta i månaden för mig så alla slantar är viktiga. Euroloan+Bisnode var dom som jag mest räknade med men blev besviken på

Det finns inte fler kreditkort man kan söka då?

Resurs supreme card? Fick jag med taskig UC. Fick 30.000 rakt av.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp