Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Heja! Känner igen tröttheten. Den är förlamande.

Det finns dock en positiv sak med det vännen.
Vi blir härdade. Jag personligen hade nog "slagits ner" av ytterst få ting efter all denna panik,ångesten,stress,känslor jag har gått igenom och förmodligen du och många av oss andra med.

Kommer på mig själv med att själv vara nervös för om du blir beviljad eller inte på dom olika bankerna. Kan tänka mig hur du känner dig och hur slitsamt det är. Snart är du i mål. Kämpa på @Terry_ !

Du menar om det är det jag tar dessa lån till? Stämmer bra. Har ganska marginellt med krediter/smålån.
Okej.
När du har betalt av alla privata lån är tiden inne för att släppa allt till KFM ?
Tänker mest på att du nu lånar en massa olika lån som kommer att bli dyra varje månad. Den stress du bär rundor på är förödande. -:(

Okej.
När du har betalt av alla privata lån är tiden inne för att släppa allt till KFM ?
Tänker mest på att du nu lånar en massa olika lån som kommer att bli dyra varje månad. Den stress du bär rundor på är förödande. -:(
tror ju iof att terry reder detta, extremt bra inkomst, och sambo. vill man så går det, tänk en som har 300.000kr i inkomst o lån på dubbla och det funkar fint läser man ju, terry har väll 900.000 nånting? borde ju klara 1.800.000kr innan det börjar bli riktigt smärtsamt, kanske 1.200.000 med dåliga räntor me

Okej.

Dock tjänar han bra !

Collector beviljade mig (TROR JAG) Dom säger utbetalningen är gjord @Fabiana
Grattis! Vad glädjande att du fått lånet! Hur många nya UC frågor togs på dig, jsg funderar på att försöka få norwegian kreditkortet även om jag inte fick lån vill innerligt undvika ny UC för detta, min togs i söndags via Advisa. Har de du kontaktat efter lendo och Advisa tagit nya förfrågningar?

Det finns dock en positiv sak med det vännen.
Vi blir härdade. Jag personligen hade nog "slagits ner" av ytterst få ting efter all denna panik,ångesten,stress,känslor jag har gått igenom och förmodligen du och många av oss andra med.

Min finaste BÄSTA @Terry_ ❤️❤️ Som ja tänkt på DIG de senaste dagarna... :oops:

Inte alla har fått förmånen att få bli Din vän på Fejjan (jag har :)) och jag VET att denna man e värd ALLT de bästa...
För honom, för sambon...för deras URSÖTA lilla dotter...

YOU ROCK.. keep on rockin’ !❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp