Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Tack vänner. Älskar er alla så mycket man kan älska virtuella vänner <3 & ja ni är alla mina vänner. I den mån jag kan hade jag ställt upp för er alla med saker ni behöver hjälp med <3. Blir tufft dock om ni behöver låna pengar :D

Det mentala stödet är ovärderligt! Pengar är ”bara” pengar.

ni som har hos Avida? kan ni logga in på mina sidor där..jag fick ju beviljat men ser inget där..och kundtjänsten svarar dom inte på..helnojjig att det inte går igenom nu trots att jag godkänt allt..

Yes. Collector nappar. Har dom lösenekrav? Fick på sökt belopp där också nu via Advisa. Tar det direkt.

BN lyser med sin frånvaro. Kommer söka hos dom också när jag har Collectors pengar även om jag nu kommer att lösa det tror (hoppas) jag.

Samla lån
Samla dina befintliga lån
Ange uppgifter för de befintliga lån som skall betalas av och samlas hos Collector. Notera att vi enbart godtar blancolån. Kontakta respektive långivare för att få exakta slutsummor.

Så kommer det när jag vill signera min ansökan? Betyder det att jag "måste" göra det eller kan jag hoppa över det?

Yes. Collector nappar. Har dom lösenekrav? Fick på sökt belopp där också nu via Advisa. Tar det direkt.

BN lyser med sin frånvaro. Kommer söka hos dom också när jag har Collectors pengar även om jag nu kommer att lösa det tror (hoppas) jag.
Om det inte står borde dem inte ha lösenkrav. Haft 2 lån på Collector och inga lösenkrav då

Varning
Om du väljer att ej samla lån kommer det totala lånebeloppet att uppgå till 100 000 SEK istället för 250 000 SEK.

Problemet är att dom verkar det som "bara" löser blancolån. Fan då kan jag alltså inte ta typ Credway och Euroloan eller? Klarna?

Funderar på att ta Nystartfinans. Så får dom betala till Nystart. sen ringer jag nystart och säger jag betalade för mycket.
Hade det fungerat?

Testa skriv in dom? I bästa fall så går det i andra fall får du 100.000 utbetalt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp