Jag har marginalen. När du kan logga in och ser lånet, då är den utbetalt. Du borde ha den under dagen gissar jag på. Jag kunde logga in på morgonen, hade pengarna runt 13. Har sebMarginalen har lagt upp lånet nu ser jag på mina sidor/översikt lån. Frågan är om det är 11000% utbetalat då? Eller ska jag vänta tills jag ser dom på kontot innan jag går vidare med min ansökan på Advisa är frågan... Ska använda pengarna till att betala av såväl creditstar som monetti
Med Amex tänker du då ta ut pengar kontant och ha den krediten maxad från din beviljade kredit?
Jag har marginalen. När du kan logga in och ser lånet, då är den utbetalt. Du borde ha den under dagen gissar jag på. Jag kunde logga in på morgonen, hade pengarna runt 13. Har seb
Jag tänker att jag får loss 100.000 kanske där. Dessa pengar får jag ju återbetala inom 60 dagar vilket jag bör kunna lösa dels med lön dels kommer tjejen börja få CSN dels så kommer jag få över 20.000 på skatten. Så min tanke är att det ska "öka" mina tillgångar. Precis som marginalen typ.
Har dålig koll på Amex men tänker mig att man kanske kan betala räkningar eller ta ut kontanter eller något. ELLER i värsta fall så kanske någon polare ska köpa bil eller vad det kan vara så kan jag ta det på kortet och han ger mig kontant.
& ja ni är alla mina vänner. I den mån jag kan hade jag ställt upp för er alla med saker ni behöver hjälp med
. Blir tufft dock om ni behöver låna pengar