Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Lånekalkylatorn stämmer. Max är 200 000 för ensam sökande på Ikano. Den räknar enbart ut kalp, den tar alltså inte hänsyn till ff samt score. Vet man att man har ett någorlunda bra score så ger det svar på en sak och det är om min kalkyl går ihop. För gör det inte det spelar det ingen roll om man så har 0.1 i score.

Det som Laserman gjorde var att testa med 10 barn. Grejen är att vid 5 barn och uppåt så går kalpen plus. Det blir alltså bättre ju fler barn man har från den siffran. Sjukt? Absolut, men det har att göra med flerbarnstillägg

Frågan är nu. Ska jag söka om Amex först eller gå på Advisa och hoppas på BN... Betyget på 7% tack vare credway.... Räntan är skitsamma.

Amex skulle jag väntat med efter advisa. Amex verkar inte alls kinkiga med kreditbetyget, även om ditt betyg hoppar upp till 15 lär du få ett bra amex kort

Frågan är nu. Ska jag söka om Amex först eller gå på Advisa och hoppas på BN... Betyget på 7% tack vare credway.... Räntan är skitsamma.
Du kommer säkert att få bra mycket lägre betyg vid nästa uppdatering. Kommer ihåg när Cashbuddy lades till, mitt betyg gick från 3,8 till 7,3 för att vid nästa uppdatering vara nere på 3,4.

Amex skulle jag väntat med efter advisa. Amex verkar inte alls kinkiga med kreditbetyget, även om ditt betyg hoppar upp till 15 lär du få ett bra amex kort

Tack för ett bra tips. Ska vänta in pengarna nu från Lendo - sen går jag på Advisa och där hoppas på Bank Norwegian(!!!) sen är det dags för Amex/Balanzia. På dessa två sista lär jag få fram 250.000. Sen ska jag försöka lite genom dom här creditsafe-aktörerna få ytterligare 50.000.....

Men är lite beroende utav att BN nappar...

Vet inte om jag missat det, men hur gick det med första ansökan Terry? Fick du många erbjudanden? Ränta? Vad valde du tillslut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp