Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Gå inte till en bank och gör en ff. Finns inte på kartan att någon bank beviljar ett blanco till EN person på 900 000:-. Du måste minst ha två eller tre banker för att klara det här. Mitt tips är att söka via Lendo. Skriv upp de tre bästa erbjudandena, ta ett av dessa via Lendo. Sedan ringer du upp de två övriga och förklarar att du vill söka lån och att de redan har en UC

För att många spelberoende tycker synd om sig själva? Skyller ifrån sig kanske? Blir aggressiva och känner att de måste försvara sig till vilket pris som helst? Vet inte

Det gör i för sig många feta också, många sjuka, många astmatiker, många fattiga, många som inte får knulla, många alkoholister, många narkomaner....

Vilken utav dessa kategorier ovan tillhör du? Tycker du synd om dig själv?

Det ter sig nog ganska naturligt. Jag skulle inte säga att jag tycker synd om mig för just spel eftersom det är självförvållat :)

Men alla människor som inte ser ut som Brad Pitt, kör Ferrari och har ett drömjobb för 200K i månaden med en fin fru/man klagar nog på något. Om du menar att du inte gör det så ljuger du för dig själv. Och oss.

Senast ändrad:
Gå inte till en bank och gör en ff. Finns inte på kartan att någon bank beviljar ett blanco till EN person på 900 000:-. Du måste minst ha två eller tre banker för att klara det här. Mitt tips är att söka via Lendo. Skriv upp de tre bästa erbjudandena, ta ett av dessa via Lendo. Sedan ringer du upp de två övriga och förklarar att du vill söka lån och att de redan har en UC

Jag är nog benägen att hålla med. Ingen bank hade beviljat med 800.000 eller vad jag har i blanco även om min inkomst är riktigt bra.

Vad tror du om att först gå via Collector?

För att många spelberoende tycker synd om sig själva? Skyller ifrån sig kanske? Blir aggressiva och känner att de måste försvara sig till vilket pris som helst? Vet inte

Försvara sig mot vad? Varenda jävel som spelat bort pengar har endast sig själv att skylla. Inklusive jag. Och det gör vi! Dagligen. Året runt. Det man kräver är att det ska bli svårare att spela bort pengar. Är det att tycka synd om sig själv? Är det att skylla ifrån sig att kräva att det inte ska vara lagligt att låna till skyhöga räntor.

Ibland är den enda trösten man finner, den man ger sig själv. Det är en försvarsmekanism att skylla ifrån sig. Men i slutändan är man den enda som kan lösa den svåra situationen man befinner sig i.

Sluta se ner på människor, hur fan vet du vilken historia folk har? Jag blir så jädrans trött på personer som hela tiden loggar ut eller saknar inloggning, som hela tiden har ett behov att trycka ner människor som redan har det jobbigt.

Jag är nog benägen att hålla med. Ingen bank hade beviljat med 800.000 eller vad jag har i blanco även om min inkomst är riktigt bra.

Vad tror du om att först gå via Collector?

Tror det kan vara en bra idé då de är bra att ha att göra med. Du har ju så pass låg UC att en ansökan innan Lendo inte höjer ditt score nämnvärt. Jo, så hade nog jag gjort. Eller kanske jag istället tagit LSB, kolla deras låneindikator först så du vet vad du kan låna. Där kan man få 500 000:-

Varför tror du att dom behöver din empati?
var skrev jag att dom behöver empati, di missade helt poängen med inlägget att jag är sjukt imponerad över vad Terry har åstadkommit, jag själv hade antagligen tyckt att det var för hopplöst och gett upp för länge sedan, men nu ser ju framtiden ljus ut i alla fall.

var skrev jag att dom behöver empati, di missade helt poängen med inlägget att jag är sjukt imponerad över vad Terry har åstadkommit, jag själv hade antagligen tyckt att det var för hopplöst och gett upp för länge sedan, men nu ser ju framtiden ljus ut i alla fall.

Problemet med spel är att det är så sjukt overkligt. Jag har testat både den ena och den andra drogen. Vissa frekvent. Det är inte i närheten samma rus som uppstår. Jag fattar inte hur dom kan ha utvecklat produkten på så skickligt sätt att man fastnar alltså.

När skickar du iväg ansökan Terry ?
Ska bli spännande att följa...

När skickar du iväg ansökan Terry ?
Ska bli spännande att följa...

MAX 15 dagar, allt handlar om när UC uppdaterar sitt kreditengagemang. Brukar alltid ske 15:e...
Så det är dags snart. Väldigt snart :)

Ringde Collector nu, risken finns att dom kräver att få lösa lånen...
Den är med andra ord risky.
Så jag vete fan om jag vågar "slösa" en förfrågning på dom...

Men det hade varit bästa.
350 collector
sen 350 lendo
350 advisa/remember/banknorwegian/freedom finance...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp