Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är över

Ja dööööör inombords... Hur ser de då ut för mig med skuldmassa i miljonklassen... Löneutmätning om nästan 20tkr/mån, men har självklart de värsta tänkbara lånen med just räntesatser på den den nivån Du anger... :(

Gjorde en sån beräkning på mina skulder och skulle va klar någon gång vid 90+ har jag för mig.

Det är fullt normalt att känna som du gör just nu,du har varit en ”överlevare” för länge och behöver ett par dagar att tycka synd om dig själv och slicka dina sår!!.... såna dagar är också viktiga,det är oerhört viktigt att vi tillåter oss att tycka synd om oss själva för att få kraften tillbaka att kämpa vidare.

Just för mig brukar det ta ca 3 dagar i soffan,då jag gör mig oanträffbar. Jag stänger av telefonen och bara tillåter mig att vara i känslan av total sorg över mitt misslyckande.

Något som också i dom stunderna när man ligger där i soffan och har gjort sig oanträffbar är väldigt skönt är att låta musklerna i ansiktet få full avkoppling...

något de sällan får iom att vi alltid har ”masken” på oss.... masken som utåt alltid ska vara leende och glad och som dränerar oss på så mycket energi då vi egentligen redan är så trötta och utsjasade inombords!

Så om du inte redan i dag mår lite bättre så rekommenderar jag dig ett par dagars total självömkan... det gör susen!

Du kommer själv att känna när det åter är dags att resa dig upp och fortsätta kämpa vidare!

Kram på dig!!

Tack! Låter som bra tips! La mig tidigt i sängen igår men var nog mer i chock.

Vet hur det är har själv tappat kontrollen totalt!
Är ordningsam o plikt trogen i normala fall!
Men jag har ett spelmissbruk i botten som förstört ekonomin!
Spelet har fördärvat mig totalt!
Och nu sitter man här med miljonskuld! Och räkningar bara haglar över mig!
Vi får kämpa
Kram❤️

Ja, vi kämpar ❤️

Varför kan du inte få skuldsanering?

För hög inkomst mot lån. Dessutom är detta endast min lön, är sambo. Hälften av skulderna blir nog betalda inom några år och hälften är fast i ett större dåligt lån. Så kriterierna uppfylls ej. Avbetalningsplanerna är dock på så höga belopp att de sammantaget blir omöjliga att klara.

@tigerkatten007 tänker på dej! Gör inget dumt utan vila och behöver du släppa skulderna så gör det, man kan bli sjuk för mindre och då kanske man aldrig kommer tillbaka. Jag började tänka klart och redigt först när jag släppt skulderna och fick lite sinnesro, man måste kunna sova ordentligt på nätterna annars klarar man inte av sitt arbete. Ta vara på dej! Kramar från Lize

O
@tigerkatten007 tänker på dej! Gör inget dumt utan vila och behöver du släppa skulderna så gör det, man kan bli sjuk för mindre och då kanske man aldrig kommer tillbaka. Jag började tänka klart och redigt först när jag släppt skulderna och fick lite sinnesro, man måste kunna sova ordentligt på nätterna annars klarar man inte av sitt arbete. Ta vara på dej! Kramar från Lize
Precis känner själv att hjärnan inte funkar helt är trött o koncentrerad hemskt! Viktigt att återhämta sig

Tack ❤️ Målet är att envisas mindre och må bra mer. Hoppas på det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp