Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är över

Idioter! Inte nog med att man inte har råd att betala sina skulder, dom höjer även räntan när skulderna hamnar hos inkasso. Hur fan går det ihop? Och det är fortfarande otänkbart med skuldsanering...
Ja man straffas o eländet bara byggs på!
Hur i helskotta ska man lösa skiten!
Att inte kunna betala sina räkningar blir dyrt! Förstår det naturligtvis men små summor skjuter iväg totalt!

Idioter! Inte nog med att man inte har råd att betala sina skulder, dom höjer även räntan när skulderna hamnar hos inkasso. Hur fan går det ihop? Och det är fortfarande otänkbart med skuldsanering...

Det var en ren spekulation från min sida... Jag vet ju inte, men om tittar rent krasst på det, så en årsikomst om 530tkr och skuldmassa på 600tkr, så borde man kunna bli skuldfri inom definitionen "överskådlig tid" antar jag...

Vad nu "överskådlig tid" innebär - vet jag dock inte? Har läst på vissa ställen att det anges 15 år, men sedan har jag noterat flertalet, om inte t.o.m många, som fått igenom sin skuldsanering likväl, men där jag har räknat på det dom har angett och med vanlig löneutmätning, skulle dessa personer kunna bli skuldfria inom 8-11 år...

Det var en ren spekulation från min sida... Jag vet ju inte, men om tittar rent krasst på det, så en årsikomst om 530tkr och skuldmassa på 600tkr, så borde man kunna bli skuldfri inom definitionen "överskådlig tid" antar jag...

Vad nu "överskådlig tid" innebär - vet jag dock inte? Har läst på vissa ställen att det anges 15 år, men sedan har jag noterat flertalet, om inte t.o.m många, som fått igenom sin skuldsanering likväl, men där jag har räknat på det dom har angett och med vanlig löneutmätning, skulle dessa personer kunna bli skuldfria inom 8-11 år...
Ja dom ser det så tror jag!

Vet hur det är har själv tappat kontrollen totalt!
Är ordningsam o plikt trogen i normala fall!
Men jag har ett spelmissbruk i botten som förstört ekonomin!
Spelet har fördärvat mig totalt!
Och nu sitter man här med miljonskuld! Och räkningar bara haglar över mig!
Vi får kämpa
Kram❤️
Samma här!!.... så sjukt!!
:oops:

Samma här!!.... så sjukt!!
:oops:
Ja sanslöst! Är man normal!! Inte i detta läge i alla fall!
Hur kan man vara ordentlig o skötsam för övrigt o hamna så här illa?? Fattar det inte själv tappat alll kontroll när det gäller pengar

Ja sanslöst! Är man normal!! Inte i detta läge i alla fall!
Hur kan man vara ordentlig o skötsam för övrigt o hamna så här illa?? Fattar det inte själv tappat alll kontroll när det gäller pengar

Jag respekterar inte pengar längre, det är det som är största problemet. Man kan vara hur skötsam som helst, iaf enligt en själv, men respekterar man inte pengar ligger man otroligt risigt till. Jag tror att dom flesta här är lika.

Jag har länge behövt en käftsmäll.

Jag respekterar inte pengar längre, det är det som är största problemet. Man kan vara hur skötsam som helst, iaf enligt en själv, men respekterar man inte pengar ligger man otroligt risigt till. Jag tror att dom flesta här är lika.

Jag har länge behövt en käftsmäll.
Säkert så men gjorde det förut och var jättenoga med räkningar dom gick först och jag anpassade mig efter det!
Men när spelande kom in i bilden försvann allt logiskt tänkande och fallet blev ett faktum!
Önskar verkligen ingen detta för allt i världen!
Orkar man ens resa sig!!

Mmm sen gäller det ju att räkna på räntan som vid sidan om äter upp oftast det som kommer in....

Men har man bra räntor går det ju att ordna och ev göra olika delar med sina fordringsägare.

I mitt fall skulle de ju ta cirka över 50 år att betala mina skulder med räntan inräknad och samtidigt tickande :eek: moment 22

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp