Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Denna vecka gäller det, behöver experthjälp för att snygga till betyget!

Det stämmer inte. Det är UC som hämtar information om dina krediter, så betalar du in den sista är det ingen garanti att den kommer med till nästa uppdatering. OM du också avslutar den alltså. Men om du betalar som vanligt utan att avsluta då kommer såklart med som vanligt. Däremot förstår jag inte vitsen med att inte avsluta dom om dom ända ska betalas helt? Ingen dömande bara nyfiken ☺️ Betalkort kan jag tyvärr inget om
För att jag inte har råd i daglsäget och en person lägger ut pengarna temporärt.

Okej, men då innebär det alltså att om jag betalar in krediterna för minimalt utnyttjande denna vecka så kommer det ju komma med i uppdateringen 15 mars förstås?

Jag tror du är helt rätt i ditt tänk! Gör du som du beskriver så kommer ditt betyg halveras om inte mer. Jag låg övertrasserad på 1 kredit och låg på 40% i risk. Nollade alla krediterna utan att avsluta dom och jag landade då på ca 5%

Jag tror du är helt rätt i ditt tänk! Gör du som du beskriver så kommer ditt betyg halveras om inte mer. Jag låg övertrasserad på 1 kredit och låg på 40% i risk. Nollade alla krediterna utan att avsluta dom och jag landade då på ca 5%
Tack för ditt positiva svar! Det ska jag göra.

Borde det var 0% utnyttjast eller något utnyttjat? magisk gräns?

För att jag inte har råd i daglsäget och en person lägger ut pengarna temporärt.

Okej, men då innebär det alltså att om jag betalar in krediterna för minimalt utnyttjande denna vecka så kommer det ju komma med i uppdateringen 15 mars förstås?
Ja precis!

Ajajaj, du har verkligen gått loss på krediterna. Får du ner krediterna till minst 50% så kommer ditt uc betyg rasa ordentligt. Känner verkligen med dig, ingen här vill att du ska betala av krediterna och lyckas mer än mig och det är detta budskap jag försöker förmedla på detta forum dagligen

Jag har läst ditt inlägg en gång till!

Om ditt betyg rasar ner i % så det blir bra då bör du söka på hela ditt skuldbelopp . Dom pengarna kommer du troligtvis få låna.
Och sedan kommer ner i kostnad / månad. Detta bör ju göra att du även kan avsluta dessa ockerkrediter. :)

Jag har läst ditt inlägg en gång till!

Om ditt betyg rasar ner i % så det blir bra då bör du söka på hela ditt skuldbelopp . Dom pengarna kommer du troligtvis få låna.
Och sedan kommer ner i kostnad / månad. Detta bör ju göra att du även kan avsluta dessa ockerkrediter. :)
Ja men precis :) tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp