Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Denna månad gäller det!

Det där är så långt från sanning det kan komma. Skulle säga 99% av alla med lösenkrav som velat lösa lån utanför uc har fått avslag, det finns lösenkrav och uc av en anledning, att ha 300k utanför uc som kalkylen inte tagit med vid beviljandet ger AVSLAG.
att sprida osanningar är inte ok!
Vad pratar du om? 99% ger avslag när det gäller att lösa lån utanför UC?
Jag har läst från väldigt många här på lånforum som har berättat om sina erfarenheter. Det är så många som har sagt att de har fått sina lån utanför UC lösta utan problem. Det enda som ställt till det har varit inkassoärenden. Menar du att alla dessa människor ljuger?

Vad pratar du om? 99% ger avslag när det gäller att lösa lån utanför UC?
Jag har läst från väldigt många här på lånforum som har berättat om sina erfarenheter. Det är så många som har sagt att de har fått sina lån utanför UC lösta utan problem. Det enda som ställt till det har varit inkassoärenden. Menar du att alla dessa människor ljuger?
Jag pratar exakt om att de SKALL, BORDE och GER avslag när man inte har tagit med lån utanför uc i deras kalkyl då de INTE kan se det, hur ska de veta vad du har i lån utanför uc? Hur ska de besluta om de kan erbjuda dig lån om de inte vet dina lån/krediter även utanför uc?
ha lite bättre attityd nästa gång när du skriver , speciellt när du har så extrem fel

Vet av egen erfarenhet att det är stor skillnad mellan lösa lån utanför UC och inkasso. In princip har alla banker löst mina lån utanför UC, men jag angav de i min ansökan. Så för att det ska bli rätt skulle jag råda dig att kontakta Lendo och låta de svara på frågan. Enkelt och avgörande.

Vet av egen erfarenhet att det är stor skillnad mellan lösa lån utanför UC och inkasso. In princip har alla banker löst mina lån utanför UC, men jag angav de i min ansökan. Så för att det ska bli rätt skulle jag råda dig att kontakta Lendo och låta de svara på frågan. Enkelt och avgörande.
Ja en annan sak när du anger all lån och är ärlig. Som sagt då kan de göra kalkyl efter det. Annars är det avslag 100%

Ja jag accepterade faktiskt sevenday till slut. Vet att de hade lite högre ränta men inga lösenkrav. Jag var jätte nöjd med dem när jag hade ett lån där för några år sen.
det kunde ta lite längre dit med utbetalning men de trodde att i veckan skulle det vara klart.

Ja jag accepterade faktiskt sevenday till slut. Vet att de hade lite högre ränta men inga lösenkrav. Jag var jätte nöjd med dem när jag hade ett lån där för några år sen.
det kunde ta lite längre dit med utbetalning men de trodde att i veckan skulle det vara klart.
Grattis!
De kollade inte igenom kontot efter transaktioner eller?

Någon som vill gissa hur mitt betyg kommer ändras nästa månad?
Har 4 lån, 4ff varav en går ut 12e december. Resterande 3ff är från somras (maj, juni).
Inga betalningsanmärkningar, krediter etc.
Just nu har jag 2,7 i UC med ”Bra”.

Vad tror ni det landar på när min ff går ut?

Någon som vill gissa hur mitt betyg kommer ändras nästa månad?
Har 4 lån, 4ff varav en går ut 12e december. Resterande 3ff är från somras (maj, juni).
Inga betalningsanmärkningar, krediter etc.
Just nu har jag 2,7 i UC med ”Bra”.

Vad tror ni det landar på när min ff går ut?
För mig när två förfrågningar borta förbättras score med 0.4-0.5% på varje förfrågningar

Det blev Sevenday, godkände på fredagen och onsdagen efter så satt pengarna på kontot. Mkt smidigt! Nu är planen att vänta och sedan slå ihop 3 blanco till två när jag har fått ännu bättre betyg och nästan inga förfrågningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp