- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 187
Du kan faktiskt ringa de och fråga. De dumförklarar inte, brukar vara mycket trevliga.
vet inte om jag missförstod dig, vilka ska jag ringa och fråga?
Du kan faktiskt ringa de och fråga. De dumförklarar inte, brukar vara mycket trevliga.
Ja i princip fulla beloppet på dem somLånen som du har erbjudits med lösenkrav, är det lösenkrav på hela beloppet?
Hade du klickat i att du ville samla allt när du gjorde ansökan eller har de satt lösenkrav på hela lånebeloppet själva?Ja i princip fulla beloppet på dem som
Krävde det.
Remember har ju erbjudit dig en höjning med tanke på att du har 110k där och fått 290k beviljat? Så du får 180k i nya pengar att lösa andra lån med. Vill du däremot ha 290k utöver dina 110k så är jag säker på att remember i ditt erbjudande även erbjudit högre belopp än 290k. För mig beviljade dom det sökta beloppet men skrev också vad jag kunde få som mest. Så i mitt fall ”beviljat belopp: 350.000. Maxbelopp: 500.000”. Så du kan nog baka in dom 290k hos dom.Följande bud har inkommit
Wasa kredit hur är dem?
nu är sevenday med också, var längesen jag fick erbjudande från dem! Vågar man lita på att det ordnat sig för dem?
Önskar helst under lösenkrav då jag har lån utanför UC. Ikano bank är ju hårda med det vill jag minnas.
remember hade internt lösenkrav då jag redan har ett lån hos dem. Konstigt att dem inte erbjud en höjning.
Ok! Ja det kanske de kan, men vart såg du det nånstans- var det när du tryckte på ”gå vidare med detta erbjudande” ?Remember har ju erbjudit dig en höjning med tanke på att du har 110k där och fått 290k beviljat? Så du får 180k i nya pengar att lösa andra lån med. Vill du däremot ha 290k utöver dina 110k så är jag säker på att remember i ditt erbjudande även erbjudit högre belopp än 290k. För mig beviljade dom det sökta beloppet men skrev också vad jag kunde få som mest. Så i mitt fall ”beviljat belopp: 350.000. Maxbelopp: 500.000”. Så du kan nog baka in dom 290k hos dom.