- Meddelanden
- 2 206
- Mottagna reaktioner
- 737
- Poäng
- 737
Ja.Är Vivus fortfarande aktiva för nya lån??
Ja.Är Vivus fortfarande aktiva för nya lån??
Om man delbetalar in på sin kredit, kan man sedan använda den igen det som är tillgängligt eller måste man ansöka på nytt? Hur fungerar det?Någon som har information om hur Vivus gör?
Du måste ansöka på nytt.Om man delbetalar in på sin kredit, kan man sedan använda den igen det som är tillgängligt eller måste man ansöka på nytt? Hur fungerar det?
Men om man betalar in så att 22000 av 30000 är ”använt” då borde man kunna ta ut 8000 men det kan man alltså inte?Du måste ansöka på nytt.
Rörande lite utgifter/inkomster.
Nej allt måste betalas.Men om man betalar in så att 22000 av 30000 är ”använt” då borde man kunna ta ut 8000 men det kan man alltså inte?
Mig skickar dom direkt till Kronofogden enligt domNågon som har information om hur Vivus gör?
Enligt många är det bara tomma hot, och att de kan skicka till gothia inkasso men vet inte om man vågar chansaMig skickar dom direkt till Kronofogden enligt dom
Jag betalade en del av krediten och kunde ta ut det jag blivit beviljad. Alltså betalde in 8000 kr varav 5000 var amortering och kunde då ta ut dessa 5000 igen. Inom min kreditgränsNej allt måste betalas.