- Meddelanden
- 3 253
- Mottagna reaktioner
- 3 257
- Poäng
- 1 957
Stort grattis!!Igår blev jag pappa igen!
En ny hockeyspelare är född!
Stort grattis!!Igår blev jag pappa igen!
Gratulerar!!Igår blev jag pappa igen!
Är väl rätt standard att folk lever utåt istället för att leva för sig själv. Tråkigt men santKul att ha en image om att leva i lyx och sen är det bara fejk..
![]()
Kronofogden ville sälja Chrippas rolexklockor – var fejkade
Kronofogden skulle utmäta ”Chrippas” rolexklockor. Men de visade sig vara fejk, skriver Expressen.www.aftonbladet.se
Inte förvånande från en influencer, deras existens är en rökridå i principKul att ha en image om att leva i lyx och sen är det bara fejk..
![]()
Kronofogden skulle utmäta ”Chrippas” rolexklockor. Men de visade sig vara fejk, skriver Expressen.www.aftonbladet.se

"Men efter en äkthetskontroll visade det sig att båda klockorna var fejkade, uppger Kronofogden för Expressen. Det innebär att ”Chrippa” får lämna tillbaka klockorna"Kul att ha en image om att leva i lyx och sen är det bara fejk..
![]()
Verkligen och tänk den arma myndigheten KFM som tar samma klockor en tredje gångKul att ha en image om att leva i lyx och sen är det bara fejk..
![]()

Hockey!? Du vet väl att Terry spelade fotboll va?Igår blev jag pappa igen!

"Men efter en äkthetskontroll visade det sig att båda klockorna var fejkade, uppger Kronofogden för Expressen. Det innebär att ”Chrippa” får lämna tillbaka klockorna."Kul att ha en image om att leva i lyx och sen är det bara fejk..
![]()