Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tror att hemligheten ligger. "Minska slöseriet med våra skattepengar". Det du också var inne på.

För om du minskar slöseriet så kan du använda resurserna till att effektivisera och göra det bättre.

Tror att hemligheten ligger. "Minska slöseriet med våra skattepengar". Det du också var inne på.

För om du minskar slöseriet så kan du använda resurserna till att effektivisera och göra det bättre.
Det där är ju dock bluff och båg. Den enda anledningen till att 90% sitter i riksdagen är just för att det är ganska behaglig lön för lite prestation. Skyddsnätet är ju dessutom ganska bra för någon som suttit i 4 år.
Höger som Vänster politiker har någonstans satt i system att sitta sina år och sen starta företag utan att ta ut lön. Då får man ju behålla en stor del av sin inkomst från sin tid i riksdagen. Om inte det är slöseri med skattepengar så vet jag inte :)

Det där är ju dock bluff och båg. Den enda anledningen till att 90% sitter i riksdagen är just för att det är ganska behaglig lön för lite prestation. Skyddsnätet är ju dessutom ganska bra för någon som suttit i 4 år.
Höger som Vänster politiker har någonstans satt i system att sitta sina år och sen starta företag utan att ta ut lön. Då får man ju behålla en stor del av sin inkomst från sin tid i riksdagen. Om inte det är slöseri med skattepengar så vet jag inte :)
Nu får du lugna dig, att diskutera hur skattemedel används är politik, och det är inte tillåtet här ;)

Du borde nog testa sitta i riksdagen om du tror det är mycket lön för liten prestation.

Du borde nog testa sitta i riksdagen om du tror det är mycket lön för liten prestation.
Även inom den högsta förvaltningen varierar närvaro och motivation (att lämna in motion).

Med tanke på att du inte behöver vara där ens för att få betalt så kommer jag vidhålla min åsikt.

Tycker det pratas ganska lite sex här på forumet.

Märkligt när vi lever i den typen utav tider.

Jag har hängt här dagligen senaste 20 åren och har inte missat ett enda inlägg.

Tror jag har sett handfull sexuella inlägg :D

Märkligt när det har talats om ekonomi, politik, religion, träning, filosofi, idrott.

Har folket här med alla skulder blivit mindre kåta :D?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp