Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hur vet du hur mycker han har skuld .Har du köpt uppgifter om honom och kollat hans skuld ?
Då är du inte själv bra granne om du kollar upp andra människor.!
Lätt att kolla upp. Uppgifter är gratis, både vid kronofogden, skatteverket och tingsrätter.

Inte bara han jag kollat, utan även de andra som huserar där.

Hade de inte stört oss, hade jag aldrig brytt mig.

Om det står så i lagen ok-lagarna ska respekteras och följas.
Det står ju i lagen att man inte ska framföra fordon utan körkort och påverkad. Missbrukare brukar kanske inte bry sig om att vara varken nykter eller ha körkort…

Det står ju i lagen att man inte ska framföra fordon utan körkort och påverkad. Missbrukare brukar kanske inte bry sig om att vara varken nykter eller ha körkort…
Ja, OM man är påverkad,det där ordet KANSKE sticker I ögonen,ordet kanske finns inte i någon lag och ska inte finnas.

Ja, OM man är påverkad,det där ordet KANSKE sticker I ögonen,ordet kanske finns inte i någon lag och ska inte finnas.
Helt korrekt. Hade du velat ha missbrukare i motorfordon där du bor? Tänk om dem är påtända just när du och (om du har några) dina barn är ute. Splat! Inte vackert. Jag är allt för oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men jag är också en stor förespråkare för att tunga och publika fordon SKA ha alkolås. Tyvärr finns det ingen bra lösning för andra missbruk ännu….. och som sagt. Missbrukare brukar inte ha det bästa omdömet…

Helt korrekt. Hade du velat ha missbrukare i motorfordon där du bor? Tänk om dem är påtända just när du och (om du har några) dina barn är ute. Splat! Inte vackert. Jag är allt för oskyldig tills motsatsen är bevisad. Men jag är också en stor förespråkare för att tunga och publika fordon SKA ha alkolås. Tyvärr finns det ingen bra lösning för andra missbruk ännu….. och som sagt. Missbrukare brukar inte ha det bästa omdömet…
Vill inte ha några fördomar mot vem som helst, inte lägga mig i andras liv (kolla om någon är skuldsatt eller inte)och minst av allt göra livet surt för någon.
Det finns polisen och det finns andra statliga myndigheter som borde ta tag i såna saker.

Vill inte ha några fördomar mot vem som helst, inte lägga mig i andras liv (kolla om någon är skuldsatt eller inte)och minst av allt göra livet surt för någon.
Det finns polisen och det finns andra statliga myndigheter som borde ta tag i såna saker.
Absolut. Och personen här i tråden går ju via myndigheterna. Han går inte dit och ställer till bekymmer själva. Så han gör ju exakt det du själv hade gjort.

Absolut. Och personen här i tråden går ju via myndigheterna. Han går inte dit och ställer till bekymmer själva. Så han gör ju exakt det du själv hade gjort.
Nej, jag skulle inte ta reda på om han är skuldsatt eller inte,skulle inte efter det bry mig om någon bil ,skulle inte önska göra livet surt för honom och framförallt skulle inte skriva här om honom så han gör exakt det jag själv hade inte gjort. Men Lock-nog om detta, det är inte så viktigt varken för mig eller dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp