Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Visa bilaga 4539
Visa bilaga 4540

Har genom tiderna provat de mesta: Ica, Coop, Lidl, Tonys, Grandiosa, Dr.Oetker (Rustica, Ristorante, Tradizionale), Garant, Billys.

Händer ibland att det blir en pizza på söndag, oftast snålvarianten nu förtiden.

Dr. Oetker - Pizza Rustica 4 Cheese Delux eller Dr. Oetker Rustica Beef Kebab (ovan bilder) som gäller.

Dessa 2 är överlägset bästa fryspizzorna och ungefär i klass med pizzerian. Ligger runt 55-60 kr på ICA/Coop/City Gross.
Bara att kasta in i ugn på 200 grader i 12-15 minuter. Ostpizzan: Gärna med lite extra oregano.
Köper den med mozzarella/tomat och den med salami. Håller med att dessa pizzor är jättegoda. Brukar lägga på lök och vitlök innan jag stoppar de i ugnen. Sen när de är klara lägger jag på oliver, pepperoni och majonnäs eller nån stark sås. Mums! Men jag köper bara när det är 3 för 8 eller 4 för 100 kr (ica brukar ha det)

Senast ändrad:
@Lasseman vilken dag skulle du uppskatta att KFM är på nu i sin hantering utav er vanliga kontaktmailadress?

Är det imorgon ni hanterar mailen som kom in igår (måndag)?

@Lasseman vilken dag skulle du uppskatta att KFM är på nu i sin hantering utav er vanliga kontaktmailadress?

Är det imorgon ni hanterar mailen som kom in igår (måndag)?

Alltså, om du mailar kontakt, när ngn läser det/hanterar det?

Alltså, om du mailar kontakt, när ngn läser det/hanterar det?

Exakt så!

Har genom mina år som "kund" :D varit med om att det hanteras efter allt ifrån 4 timmar till 7-8 dagar så det kan diffa väldigt mycket.

Men du kanske inte har så mycket med den delen att göra så att du kan se?

Exakt så!

Har genom mina år som "kund" :D varit med om att det hanteras efter allt ifrån 4 timmar till 7-8 dagar så det kan diffa väldigt mycket.

Men du kanske inte har så mycket med den delen att göra så att du kan se?

Jag ser hur gamla mailen är som fördelas till sektionen. Skulle säga typ 2 dagar eller så, sedan beroende på så svarar sektionen allt mellan minuter och någon vecka. En del saker är inte bara att svara på..

Vissa ord gör att det sorteras snabbare

Agnes får väl ändra lagarna som myndigheterna följer då..

Det var ju fan helt sjukt bra.

Trodde vi i Skåne hade lägst priser på pizza/falafel/kebab....
Ja men det är väl isåfall Malmö som har billiga ”hak” kvar? Annars är det ju lokala pizzerian och där är det snordyrt

Ja men det är väl isåfall Malmö som har billiga ”hak” kvar? Annars är det ju lokala pizzerian och där är det snordyrt

När jag flyttade till Malmö gick en pizza på 60-65 spänn (kebabpizza) när jag flyttade ett par år senare så var det 110-115.

Stack iväg under inflationen och stannade på dessa höga nivåer.

Finns säkert undantag! Men på dom 2-3 jag brukade handla.

Visa bilaga 4539
Visa bilaga 4540

Har genom tiderna provat de mesta: Ica, Coop, Lidl, Tonys, Grandiosa, Dr.Oetker (Rustica, Ristorante, Tradizionale), Garant, Billys.

Händer ibland att det blir en pizza på söndag, oftast snålvarianten nu förtiden.

Dr. Oetker - Pizza Rustica 4 Cheese Delux eller Dr. Oetker Rustica Beef Kebab (ovan bilder) som gäller.

Dessa 2 är överlägset bästa fryspizzorna och ungefär i klass med pizzerian. Ligger runt 55-60 kr på ICA/Coop/City Gross.
Bara att kasta in i ugn på 200 grader i 12-15 minuter. Ostpizzan: Gärna med lite extra oregano.
Dr Oetker mozzarella, pesto, fantastiskt god.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp