Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Men om nu kronofogden säljer bilen, går pengarna till vännens skulder då?
Beror det även på vad de är för värde av bilen? Tänker om man åker runt i en bil för 5k, 20k, eller 300k om det spelar nån roll. Antar ju såklart att en bil för 300k är mer lockande än 5-20k, men vem avgör det?

Inte jag heller!

Det är så gott! Jag älskar det med.

Har provat en mängd olika (alltså vita bönor i tomatsås) men smaken på dessa är någonting helt i egen klass, bara ätit så goda en gång i London för tio år sedan.

Mailade Heinz nu och frågade var jag kan köpa dom :D

Man kan be sin Ica butik köpa hem sen ringer dom när det finns hemma. Men då får du köpa en låda förmodligen :)

Beror det även på vad de är för värde av bilen? Tänker om man åker runt i en bil för 5k, 20k, eller 300k om det spelar nån roll. Antar ju såklart att en bil för 300k är mer lockande än 5-20k, men vem avgör det?

Ja, kfm anser ju att det är vännens bil och det går till vännens skulder.
Bilar för 5k kommer sällan in i förrådet, finns inte plats. Finns ingen exakt gräns

Ja det går till vännens skulder.

Ju högre värde på bilen desto större risk för utmätning.

Ja det går till vännens skulder.

Ju högre värde på bilen desto större risk för utmätning.
Därför man ska bege sig till närmaste bilhandlare och provköra en bil över helgen och sedan se till så snuten får upp ögonen för en...

(OBSSSSSSSSSSS BEHÖVER JAG MEDDELA ATT DET ÄR ETT ***SKÄMT***??)

Därför man ska bege sig till närmaste bilhandlare och provköra en bil över helgen och sedan se till så snuten får upp ögonen för en...

(OBSSSSSSSSSSS BEHÖVER JAG MEDDELA ATT DET ÄR ETT ***SKÄMT***??)
Även om det inte hade varit ett skämt. Är det en seriös bilfirma så är det ganska lätt att bevisa ägandeförhållandet. Speciellt eftersom att du skriver under ett avtal vid provkörning ;)

Ja, kfm anser ju att det är vännens bil och det går till vännens skulder.
Bilar för 5k kommer sällan in i förrådet, finns inte plats. Finns ingen exakt gräns

Det händer ju också att saker inte säljs, man gör som regel 2 försök, sedan upphävs utmätningen och egendomen återlämnas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp