Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Verkar inte finnas så mycket oklarheter? Kvinnan i fråga lånade ut sin bil till en kompis som stoppades i en poliskontroll. Bilen blev föremål för utmätning utifrån att kompisen hade skulder hos KFM. Hennes försök till att bevisa att bilen är hennes är fruktlösa.

Verkar inte finnas så mycket oklarheter? Kvinnan i fråga lånade ut sin bil till en kompis som stoppades i en poliskontroll. Bilen blev föremål för utmätning utifrån att kompisen hade skulder hos KFM. Hennes försök till att bevisa att bilen är hennes är fruktlösa.
Och du tycker det är helt okej och hon ska avstå från sin bil?För mig är allt oklart, kan inte förstå.

Vad innebär det för den anställde som kör bilen som tjänstebil eller förmånsbil vad man nu vill kalla det?

Och du tycker det är helt okej och hon ska avstå från sin bil?För mig är allt oklart, kan inte förstå.
Jag tycker att det är för jävligt men lagstiftning är lagstiftning. Mitt inlägg var mer ett svar på Lassemans inlägg om oklarheter i artikeln. Det finns säkert mer i storyn men som inte är av något läsarvärde för läsarna.

Jag lägger en kvalificerad gissning att fordonet stoppades pga att det inte godkänts vid besiktningen i alla fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp