Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Bodde i City innan, vid Caroli. Var och varannan natt stal och vandaliserade man BMW-bilar :/

Så även om det är säkert liten risk så vill man inte ha den huvudvärken :D Just i Skåne det sker.
Tur jag flyttade ut från Malmö och enbart parkerar min bil på låst innergård tillhörande vårt kontor… :cool:

Sägs kommit några hundra mail om denna..

Sägs kommit några hundra mail om denna..

Det är väl iofs inte så konstigt, dom tycker ju att kfm låst in däcken. Dålig tidpunkt också. Det är dock verkstaden dom ska vara upprörda på som blivit av med sin verksamhetslokal

Är det inte bara visa upp kvitto för dom som blivit av med sina däck att man äger däcken så får man tillbaka dom?

Är det inte bara visa upp kvitto för dom som blivit av med sina däck att man äger däcken så får man tillbaka dom?
Jo jag antar det är så förfarandet är.

Det spelar ju ingen större roll eftersom bolaget är avhyst, så dom är ju inte där och lämnar ut något.

Vad skulle det vara för kvitto?
Ett kvitto på att man har betalat för däckhotell, där det bland annat framgår vad man har för bil och vilken lagerplats som hjulen har. Ett sådant kvitto har till och med jag, fast jag är personligt bekant med han som äger gummiverkstaden där mina hjul ligger.

Lämnar man in sina hjul till någon utan att få kvitto så är det antagligen noll personer som tycker synd om en den dagen man får problem att komma åt dem.

Ett kvitto på att man har betalat för däckhotell, där det bland annat framgår vad man har för bil och vilken lagerplats som hjulen har. Ett sådant kvitto har till och med jag, fast jag är personligt bekant med han som äger gummiverkstaden där mina hjul ligger.

Lämnar man in sina hjul till någon utan att få kvitto så är det antagligen noll personer som tycker synd om en den dagen man får problem att komma åt dem.

Du skulle väl egentligen stå med samma problem ändå om din bekanta inte betalat för sig och får verksamheten vräkt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp