Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sparade Matte 2B tills nu, som en belöning efter de tråkiga kurserna innan.
Tji fick jag, inte räknat matte på nästan 20år. Minns inte en endaste sak

Så inte nog med att jag pluggar 150% vid sidan av lär jag även räkna igenom en del matte 1B, matte från års 8 och 9 för att fatta något av det jag håller på med.

Prov nästa vecka och jag har knappt tagit mig igenom en tredje del av första kapitlet ännu, är prov på både kapitel 1 och 2.

Men det ska nog gå bra

Sparade Matte 2B tills nu, som en belöning efter de tråkiga kurserna innan.
Tji fick jag, inte räknat matte på nästan 20år. Minns inte en endaste sak

Så inte nog med att jag pluggar 150% vid sidan av lär jag även räkna igenom en del matte 1B, matte från års 8 och 9 för att fatta något av det jag håller på med.

Prov nästa vecka och jag har knappt tagit mig igenom en tredje del av första kapitlet ännu, är prov på både kapitel 1 och 2.

Men det ska nog gå bra
Matte suger att räkna på "äldre dar".

Jag gjorde lite extra kurser för 10-15 år sedan för behörighet. Nyttjar inte skiten idag utöver vad man räknar på till vardags. Och skulle man behöva räkna något avancerat så blir det internet/miniräknare haha

November är fan en jävla seg månad.

Ska man ranka årets sämsta månad så är det ett dött lopp mellan november och januari.

November vinner en jordskredsseger. I januari kan man åtminstone (förhoppningsvis) åka skidor.

Ja och dessutom finns det lite lediga dagar där i början + ett steg närmare våren så du har rätt även om jag inte är skidåkare utan mer skridskor :D

Det verkar som många får det knapert de sista 2 veckorna i Januari. Antar många får lön innan jul sen alla kostnader för jul och nyår. Så tror många inte uppskattar sista halvan av januari.

Det verkar som många får det knapert de sista 2 veckorna i Januari. Antar många får lön innan jul sen alla kostnader för jul och nyår. Så tror många inte uppskattar sista halvan av januari.
Jag ser det som märkligt.
Man vet att julen kommer varje år. Avsätt en liten sudd varje månad till det som man vet kommer.

Jag ser det som märkligt.
Man vet att julen kommer varje år. Avsätt en liten sudd varje månad till det som man vet kommer.
Med tanke på att många här har det sämre ekonomiskt till följd av lån så är det nog inte många som har möjlighet.
Har man skuldsanering så får man ju betalningsfritt i december, men det betyder ju inte att pengarna räcker längre för det :)

Med tanke på att många här har det sämre ekonomiskt till följd av lån så är det nog inte många som har möjlighet.
Har man skuldsanering så får man ju betalningsfritt i december, men det betyder ju inte att pengarna räcker längre för det :)
Går att applicera i oändlighet.
"Vikttipsen som får kilona att rasa"
Det är matematik, kalorier ut och kalorier in.
Osv

Apropå ingenting.
Visst är det mesta i sjukvårdsväg frivilligt? Om jag inte har någon lust med tex cellgifter så är det bara att knata därifrån, eller har jag missat något?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp