- Meddelanden
- 31 419
- Mottagna reaktioner
- 16 474
- Poäng
- 11 677
Var det inte holkneckt som var så usel att det föll på att det var i fel domstolstyp man processade? Eller var det något annan?
Kommer endast ihåg att Kindred (Unibet) påstod att han stämt fel bolag.Var det inte holkneckt som var så usel att det föll på att det var i fel domstolstyp man processade? Eller var det något annan?
Kanske var så det var, det var väl mer än ett påstående isåfall, domstolen dömde väl på det viset.Kommer endast ihåg att Kindred (Unibet) påstod att han stämt fel bolag.
Jag hade levt i lyx, sinnessjuk jävla lyx!En snabb fråga hade ni släppt allt, om ni hade haft 8-9000kr över varje månad, eller hade ni kämpat på?

Inte släppt.En snabb fråga hade ni släppt allt, om ni hade haft 8-9000kr över varje månad, eller hade ni kämpat på?
Nej, hade inte släppt.En snabb fråga hade ni släppt allt, om ni hade haft 8-9000kr över varje månad, eller hade ni kämpat på?
Försök att titta över dina fasta kostnader om något där kan kapas, skattesänkning osv.En snabb fråga hade ni släppt allt, om ni hade haft 8-9000kr över varje månad, eller hade ni kämpat på?
Nej det kan låta mycket över såklart, men för att ta mig till jobbet går det över 3000kr i bensin varje månad bara. En 10årimg hemma mm. Har 7000kr på kontot nu, räcker jag blir sjuk några dagar så är det kört känns det som. Har fått ett återfall gällande spel, och skammen att ta upp det med min familj igen äter upp mig, sover inte tänker på detta helvete dygnet runt, för ser inget ljus. Jag är 45 år och äger ingenting skulder på 1 miljon.Nej, hade inte släppt.
7000 kr kvar med 15 dagar till kön. Det är i snitt 466kr per dag. Vad har du för standard på vardagen då kan man undra sig.. Sett folk leva på 1500kr i månaden när de kommer till en familj på 2 personer.Nej det kan låta mycket över såklart, men för att ta mig till jobbet går det över 3000kr i bensin varje månad bara. En 10årimg hemma mm. Har 7000kr på kontot nu, räcker jag blir sjuk några dagar så är det kört känns det som. Har fått ett återfall gällande spel, och skammen att ta upp det med min familj igen äter upp mig, sover inte tänker på detta helvete dygnet runt, för ser inget ljus. Jag är 45 år och äger ingenting skulder på 1 miljon.
Hur gör ni andra med samma problem eg.