Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det är inte förens man själv sitter i samma sits som man inser hur tufft det är och kommer blir.
Samtidigt så läser man om t.ex https://www.aftonbladet.se/a/5E3jnK och inser också att det finns dem som har det värre.

Aldrig haft ett skadedjur inomhus i något av boendena jag bott i. Någonsin. Men för en månad sedan fick jag någon typ av änger i sovrummet och endast mitt sovrum. Städade, städade, städade. Tvättade allt i 60 grader och torktumla. Och satte inte tillbaka ett enda plagg igen.

Det enda textil är sängkläder och säng. Dom jävla larverna fortsätter dyka upp. På väggarna, sängen och golvet. Någon som har tips? Ringt Anticimex som ska återkomma inom ett dygn.

Torkat väggar, lister, och golv med 24 % ättika. Gick in i rummet och hittade fyra jävlar till. Igår kväll hittade jag 24 stycken. Nu är det bud på att slänga ut sängen och bränna den.

Senast ändrad:
Aldrig haft ett skadedjur inomhus i något av boendena jag bott i. Någonsin. Men för en månad sedan fick jag någon typ av änget i sovrummet och endast mitt sovrum. Städade, städade, städade. Tvättade allt i 60 grader och torktumla. Och satte inte tillbaka ett enda plagg igen.

Det enda textil är sängkläder och säng. Dom jävlarna fortsätter dyka upp. På väggarna, sängen och golvet. Någon som har tips? Ringt Anticimex som ska återkomma inom ett dygn.

Torkat väggar, lister, och golv med 24 % ättika. Gick in i rummet och hittade fyra jävlar till. Igår kväll hittade jag 24 stycken. Nu är det bud på att slänga ut sängen och bränna den.
Vad fasiken är "Änget"?

Bra att AB granskar detta! Få som tyvärr vågar prata öppet om sina problem med skulder, varvid problemen inte får det ljus som behövs!
Haha, man ska nog inte sätta AB på granskning. Det var fascinerande mängder felaktigheter i den artikeln.

Dem kan försöka, men idag får man lov att ha tjänstebil/förmånsbil.
Vet inte hur det var förr dock.
Har inte ändrats något i relevanta bestämmelser sedan 80talet.

Skulle inte övrigt inte lita särskilt mycket på tvärsäkra bedömningar i sådan frågor här.

Undrar hur ofta polisen gör flygande utmätning av bostadsrätter.

Har inte ändrats något i relevanta bestämmelser sedan 80talet.

Skulle inte övrigt inte lita särskilt mycket på tvärsäkra bedömningar i sådan frågor här.
Jag kör förmånsbil. Så jag är ganska säker. Det finns registrerat hos kfm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp