- Meddelanden
- 1 432
- Mottagna reaktioner
- 721
- Poäng
- 677
Haha, den var faktiskt lite rolig![]()
Inte provkörd av kronfogden. Alltid något.
.Haha, den var faktiskt lite rolig![]()
Inte provkörd av kronfogden. Alltid något.
.
Vill minnas att de har varit i blåsväder tidigare, hittade en artikel från 2016...![]()
Kristersson om lotteriförsäljningen: ”Sunkigt”
Flera tidigare medarbetare berättar för DN om hur Socialdemokraternas lotter säljs till förvirrade och äldre.www.dn.se
Sjukt. Socialdemokraterna säljer via Kombilotteriet lotter för miljoner där äldre och dementa luras utav yngre säljare ifrån Barcelona och sedermera hamnar hos Kronofogden.
Så otroligt unket, inte ett dugg bättre än dom bankbedragarna uppdrag granskning gjorde program om.
Var även i samband med något val, var det högljutt ang lotter på kreditVill minnas att de har varit i blåsväder tidigare, hittade en artikel från 2016...
![]()
Socialdemokraterna får kritik från lotteriinspektionen | Sveriges Radio
Statliga lotteriinspektionen ger Socialdemokraterna ovanlig kritik.sverigesradio.se
Var även i samband med något val, var det högljutt ang lotter på kredit
Hej! Vilken genuint fin sak att fråga faktiskt.Hur går det för dig @AphexTwin ?
Det blev paus nu säger flasharnaHelt sjukt alltså, man finansierar sin partikassa genom att lura äldre och dementa. Finns få saker som gör mig lika upprörd.
Men nu blir det förhoppningsvis slut på det här.
Det tror jag först när jag ser det.Helt sjukt alltså, man finansierar sin partikassa genom att lura äldre och dementa. Finns få saker som gör mig lika upprörd.
Men nu blir det förhoppningsvis slut på det här.
Det tror jag först när jag ser det.