Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Menar du att jag teoretiskt skulle kunna ta CSN och utbilda mig till polis, för att sedan inte behöva betala av CSN lånet?
Det gäller om du blir färdigutbildad polis och arbetar som polis. inte om du tar en utbildning nu till polis med csn lån några månader, sen hoppar av och tror lånet stryks.

Det stämmer, däremot la justitieminister Strömmer till att det förutsätter att man också kommer ut i arbetslivet som polis.

Det är ok ganska rimligt krav. Även om jag antar ganska få går polisutbildningen i annat syfte än att bli polis, och ingen lär göra det för att få csnlånen man tar under tiden avskrivna..

Det stämmer, däremot la justitieminister Strömmer till att det förutsätter att man också kommer ut i arbetslivet som polis.
Det sades ordagrant "under vissa förutsättningar".
Gissar att man måste acceptera att arbetsledas till regioner där det råder polisbrist .

Det sades ordagrant "under vissa förutsättningar".
Gissar att man måste acceptera att arbetsledas till regioner där det råder polisbrist .

Lycksele är ju också fint.

Stockholm har störst behov av poliser i landet.

Det där går i vågor väl? Nu är det Stockholm men här om året hade Malmö flest skjutningar per invånare i hela landet och det sköts och sprängdes på daglig basis med flertalet gängkrig.

Det som händer i Stockholm är dock obegripligt. Känns som Mexico City där uppe, hade aldrig bosatt mig med barn där för man verkar ju inte kunna flytta ifrån skitet heller då det sker skjutningar både i utanförskapsområden som i finare ställen.

Det där går i vågor väl? Nu är det Stockholm men här om året hade Malmö flest skjutningar per invånare i hela landet och det sköts och sprängdes på daglig basis med flertalet gängkrig.

Det som händer i Stockholm är dock obegripligt. Känns som Mexico City där uppe, hade aldrig bosatt mig med barn där för man verkar ju inte kunna flytta ifrån skitet heller då det sker skjutningar både i utanförskapsområden som i finare ställen.

Region Stockholms tillväxt på poliser är enligt Brottsförebyggande rådet 1 procent, vilket motsvarar 45 poliser. I övriga polisregioner har antalet utbildade poliser ökat med mellan 12 och 20 procent. (Källa nedan)

Stockholm är sämst på att rekrytera och behålla poliser i hela landet.

Kan det bero på att ingen vill jobba där? Min bestman är polis uppe i Stockholm och han sadlade om till ett annat arbete inom polismyndigheten just på grund av allting. Han gjorde detta strax efter kriget inom det där jävla kurdnätverket.

Region Stockholms tillväxt på poliser är enligt Brottsförebyggande rådet 1 procent, vilket motsvarar 45 poliser. I övriga polisregioner har antalet utbildade poliser ökat med mellan 12 och 20 procent. (Källa nedan)

Stockholm är sämst på att rekrytera och behålla poliser i hela landet.

Jobba i sthlm några år och flyttar sedan efter att fått upp lön lite?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp